Sold out ήταν και οι δύο φαντασμαγορικές συναυλίες της μοναδικής Άννας Βίσση στο Καλλιμάρμαρο, στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου. Η πρώτη συναυλία έγινε sold out μέσα σε τέσσερις ημέρες, γεγονός που οδήγησε την εταιρεία παραγωγής, Galaxias Live Productions, να ανακοινώσει και δεύτερη ημερομηνία.
Την απόλυτη Ελληνίδα σταρ απόλαυσαν περίπου 65.000 θεατές σε κάθε εμφάνιση, φτάνοντας συνολικά τους 130.000 στο σύνολο.
Στην εκπομπή “Πρωινό” του ΑΝΤ1, το πρωί της Δευτέρας 22/9 προβλήθηκε βίντεο με στοιχεία για τα έσοδα από τις δύο συναυλίες της Άννας Βίσση. Βάσει εκτιμήσεων για την κατανομή των θεατών ανά κατηγορία, η μέση τιμή εισιτηρίου ανήλθε περίπου στα 35 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι τα έσοδα ήταν περίπου 2,3 εκατ. ευρώ ανά συναυλία.
Συνολικά για τις δύο βραδιές τα έσοδα εκτιμώνται στα 4,6 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων ωστόσο θα πρέπει να αφαιρεθούν τα έξοδα παραγωγής.
Χορηγός της διοργάνωσης ήταν η ΔΕΗ, ενώ μέρος των εσόδων δόθηκε για την ενίσχυση του Σωματείου “ΕΛΠΙΔΑ – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο”.
Σημειώνεται επίσης ότι το δημιουργικό μέρος των δύο συναυλιών αλλά και το νέο βίντεο κλιπ της Άννας Βίσση ανέλαβε η D&A Productions, η νέα εταιρεία που έχουν ιδρύσει η Άννα Βίσση και η Δήμητρα Κούστα, σύζυγος του εφοπλιστή Γιάννη Κούστα. Η εταιρία συστάθηκε τον Αύγουστο του 2025 με έδρα την Κύπρο.