Search
Close this search box.
Άννα Πρέλεβιτς: Το «μυστικό» της για τα κιλά της εγκυμοσύνης
Η Άννα Πρέλεβιτς σε βόλτα με τα δίδυμα κοριτσάκια της
Credit: annaprelevic/Instagram

Η Άννα Πρέλεβιτς επέστρεψε στο γυμναστήριο 60 μέρες μετά τη γέννα καθώς γι’ αυτή η άσκηση είναι τρόπος ζωής. Μέσα από μία μακροσκελή ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram, το γνωστό μοντέλο θέλησε να μοιραστεί τη χαρά της που μπορεί να γυμναστεί ξανά αλλά και το μυστικό της για τα λίγα κιλά που πήρε στην εγκυμοσύνη.

«60 μέρες μετά τη γέννα. Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης δεν γυμνάστηκα καθόλου. Από τη στιγμή που έμαθα ότι περιμένουμε δίδυμα – το μεγαλύτερο και πιο όμορφο σοκ της ζωής μας – ήθελα να είμαι όσο πιο προσεκτική γινόταν και να ακολουθήσω κατά γράμμα τις οδηγίες του γιατρού μου.

Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως η γυμναστική για μένα δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση. Μεγάλωσα κάνοντας πρωταθλητισμό στο καλλιτεχνικό πατινάζ μαζί με την αδερφή μου και για πολλά χρόνια η ζωή μας περιστρεφόταν γύρω από προπονήσεις, αγώνες και ατελείωτες ώρες στο παγοδρόμιο. Η άσκηση είναι τρόπος ζωής. Είναι ευεξία, ενέργεια, ψυχολογία. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται μετά.

Οπότε καταλαβαίνετε τι χαρά πήρα όταν άκουσα το «οκ» από τον γιατρό μου και, 2 μήνες μετά τη γέννα, μπορώ σιγά σιγά να επιστρέψω σε αυτό που αγαπώ, στο @somatos.domisi_fitness.studio Χωρίς βιασύνη, χωρίς πίεση και με μικρά, σταθερά βήματα.

Υ.Γ. Μία ακόμη ερώτηση που λαμβάνω καθημερινά είναι πόσα κιλά πήρα στην εγκυμοσύνη. Πήρα 14 κιλά και έχασα τα 10 βγαίνοντας από το μαιευτήριο. Ειλικρινά, ούτε εγώ δεν το πίστευα όταν το είδα!
Ίσως το «μυστικό» να είναι ότι σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης φρόντιζα να τρέφομαι όσο καλύτερα μπορούσα για τα μωρά μου. Από την πρώτη στιγμή είχα αποφασίσει ότι, εφόσον τρέφομαι σωστά, δεν με απασχολεί καθόλου πόσα κιλά θα πάρω. Ας πάρει το σώμα όσα κιλά χρειάζεται για να στηρίξει αυτό το θαύμα!

Σε καμία περίπτωση δεν ήμουν από τις εγκυμονούσες που έλεγαν «τώρα που είμαι έγκυος θα τρώω και μία τούρτα την ημέρα»! Φυσικά και έφαγα γλυκά και ό,τι άλλο μου έκανε όρεξη, αλλά πάντα με μέτρο! Πιστεύω πολύ στο «παν μέτρον άριστον».

Και επειδή με ρωτάτε συχνά και τι έτρωγα και σε τι ποσότητες, η απάντηση είναι πολύ απλή: η βάση της διατροφής μου ήταν η ελληνική/μεσογειακή κουζίνα, χωρίς να μετράω ποσότητες και χωρίς να στερούμαι κάτι που πραγματικά ήθελα» έγραψε η Άννα Πρέλεβιτς.

Υπενθυμίζεται πως η Άννα Πρέλεβιτς γέννησε ανήμερα του Αγίου Γεωργίου δίδυμα κοριτσάκια και βιώνει την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα