Ben Affleck: Πώς έβγαλε 10 εκατομμύρια δολάρια από διαφήμιση 30 δευτερολέπτων
O Ben Affleck
Photo by BG004/Bauer-Griffin/GC Images

Πολλοί είναι όσοι αναρωτιούνται αν ισχύουν τα τεράστια ποσά με τα οποία ακούμε πως αμείβονται οι celebrities. Ειδικά όταν μιλάμε για διαφημίσεις του Super Bowl, τότε μάλλον ισχύουν. Τουλάχιστον όσον αφορά έναν star του βεληνεκούς του Ben Affleck. Ο ηθοποιός φέρεται να έβγαλε 10 εκατομμύρια δολάρια για τη διαφήμιση ντόνατ της Dunkin. Το σποτ έπαιξε στο Super Bowl του 2023 και διήρκησε 30 δευτερόλεπτα τηλεοπτικού χρόνου.

Το concept ήθελε τον Ben Affleck να δουλεύει σε drive-thru πουλώντας το δημοφιλές σνακ. Όπως αποκαλύπτει η ίδια η Dunkin, η διαφήμιση απέδωσε καρπούς.

Μάλιστα, η γνωστή εταιρεία ντόνατς, ισχυρίζεται ότι πούλησε περισσότερα τεμάχια την επομένη του Super Bowl 2023 από οποιαδήποτε άλλη ημέρα στην ιστορία της. Βέβαια, αξίζει να σημειωθεί ότι ήταν η πρώτη φορά που «έτρεξε» διαφήμισή της κατά τη διάρκεια του μεγάλου παιχνιδιού.

«Τρέξαμε τη διαφήμιση μία φορά και πήραμε 7 δισεκατομμύρια προβολές στα μέσα μαζικής ενημέρωσης» δήλωσε πρόσφατα ο πρόεδρος της Dunkin Scott Murphy στο Entrepreneur. «Νιώθουμε ότι τώρα είμαστε στα πράγματα. Η εταιρεία απέκτησε προβολή». Λίγο μετά την προβολή της διαφήμισης, ο Ben Affleck έγινε επίσημος εκπρόσωπος της Dunkin.

Ωστόσο, ο ηθοποιός έπρεπε να κάνει κάτι περισσότερο από το να εμφανιστεί στη διαφήμιση για να πάρει τη «μεγάλη» αμοιβή του. Συγκεκριμένα, συμμετείχε στον δημιουργικό σχεδιασμό του σποτ. Άλλωστε, πίσω από το project βρισκόταν η Artists Equity. Η εταιρεία δηλαδή παραγωγής που μοιράζεται με τον Matt Damon.



Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα