Τα ελληνικά κοσμήματα που φορά ο Johnny Depp, η Rihanna, η Emily Ratajkowski και ο Brad Pitt

Σε μία από τις πιο «λαμπερές», υψηλών προσδοκιών συνεργασίες της digital κοινότητας, ο διεθνής οίκος κοσμημάτων Konstantino εμπιστεύτηκε την Generation Y – International eBusiness Experts για τη δημιουργία του νέου του ηλεκτρονικού καταστήματος και την ολοκληρωμένη στρατηγική μάρκετινγκ και εμπορική ανάπτυξη του brand στην αγορά των ΗΠΑ.

Το brand που γεφυρώνει την αρχαία ελληνική παράδοση με την pop κουλτούρα, έχοντας κατακτήσει υψηλή θέση στις προτιμήσεις διάσημων σταρ όπως ο Johnny Depp, η Rihanna, η Emily Ratajkowski και ο Brad Pitt, ανέθεσε στην Generation Y την πλήρη ψηφιακή του μεταμόρφωση, με στόχο την ισχυροποίηση της θέσης του στην ανταγωνιστική ψηφιακή αγορά κοσμημάτων των ΗΠΑ.

Οι εμπνευσμένες από τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό δημιουργίες του Έλληνα ιδιοκτήτη και δημιουργού Konstantino, συνδυάζονται αρμονικά με την αποδεδειγμένη τεχνογνωσία της Generation Y στον χώρο του e-commerce και του ψηφιακού marketing, σε μία συνεργασία που θέτει μετρήσιμους επιχειρηματικούς στόχους και σκοπεύει να αναδείξει ακόμα περισσότερο την επιχειρηματική  δυναμική του διεθνούς brand.

Με καταστήματα σε 8 χώρες απ’ όλο τον κόσμο, ανάμεσα στις οποίες συναντάμε τις ΗΠΑ, Ελβετία, Ρωσία, Ιαπωνία και ασφαλώς την Ελλάδα, το Konstantino συγκαταλέγεται αυτή τη στιγμή στη λίστα με τα πιο δημοφιλή brands κοσμημάτων παγκοσμίως και μέσα από τη συνεργασία με την Generation Y αποσκοπεί στη διεύρυνση του κύκλου εργασιών του μέσω των ψηφιακών καναλιών και στην ανάδειξη των στρατηγικών επιλογών του στην αμερικανική αγορά.

Μπείτε στο site για να ανακαλύψετε περισσότερα www.konstantino.com/

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα