Fitness

Πώς να παραμείνετε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σύμφωνα με τους ειδικούς

Μήπως βρίσκεστε κι εσείς σε ενδιαφέρουσα; 

Ανθή Μιμηγιάννη

Ανθή Μιμηγιάννη

athina oikonomakou, yogaΌπως γενικότερα στη ζωή, έτσι και στην εγκυμοσύνη, δεν θέλει κόπο για να παραμείνετε σε φόρμα, αλλά τρόπο. Αναμφισβήτητα, οφείλετε στον εαυτό σας, την πιο όμορφη περίοδο της ζωής σας να την βιώσετε όσο καλύτερα μπορείτε και σε συνεργασία πάντα με το κορμί σας.  Ακολουθήστε το παράδειγμα των celebrities των οποίων τα μυστικά «πρόδωσαν» οι διατροφολόγοι τους και πείτε ναι σε tips που θα βελτιώσουν τη σχέση με το σώμα σας.

Γιόγκα εγκυμοσύνης: Η Αθηνά Οικονομάκου καθώς και άλλες διάσημες εγκυμονούσες έχουν ήδη εντοπιστεί να συμμετέχουν σε προγεννητικά μαθήματα γιόγκα όπως έχουμε δει στο Instagram. Η celebrity διατροφολόγος, Kimberly Snyder, υποστηρίζει αυτή τη μέθοδο διότι «χαλαρώνει» τα νεύρα, μειώνει την πιθανότητα της κατάθλιψης και βελτιώνει την κινητικότητα. Επιπλέον, η ίδια εξηγεί στην ιστοσελίδα της, ότι η γιόγκα τονώνει την αυτοπεποίθηση και είναι αποτελεσματική για την πρόληψη της υπερβολικής αύξησης βάρους, δεδομένου ότι μειώνει το άγχος εξαλείφοντας έτσι την ανάγκη για μεγάλη κατανάλωση φαγητού.

Ενυδάτωση: Η Michelle Lovitt η οποία έχει εκπαιδεύσει A-list μανούλες -όπως την Courteney Cox και την Julianne Moore- όλα αυτά τα χρόνια, υποστηρίζει ότι το άφθονο νερό είναι άκρως απαραίτητο για τις έγκυες γυναίκες και τάσσεται υπέρ των ασκήσεων εφίδρωσης για τουλάχιστον 20 έως 60 λεπτά την ημέρα.

Χαλαρό ξεκίνημα: Η Sophie Jaffe, η μαμά και η διατροφολόγος του Philosophie, συμβουλεύει χαλαρά ξεκινήματα στις ασκήσεις ρουτίνας: «Αν δεν γυμναζόσασταν προ εγκυμοσύνης, ξεκινήστε αργά με ένα νέο πρόγραμμα γυμναστικής. Προτείνω το περπάτημα για 30 έως 60 λεπτά την ημέρα κατά την έναρξη. Η κολύμβηση είναι επίσης μια εξαιρετική μορφή άσκησης που τονώνει την πλάτη  και τους γλουτούς της μέλλουσας μαμάς».

Mix it Up: Η άσκηση «Cross Training» ή αλλιώς η διασταυρωμένη προπόνηση περιλαμβάνει πολλές αερόβιες και αναερόβιες δραστηριότητες γυμνάζοντας ολόκληρο το σώμα και ενισχύοντας το μυϊκό σύστημα. Κάνοντας αυτού του είδους τις ασκήσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα, είναι σίγουρα ο πιο αποτελεσματικός τρόπος προπόνησης, αλλά όμως με μέτρο, καθώς δεν επιτρέπεται να ξεπεραστεί ο καρδιακός ρυθμός που έχει οριστεί από τον γιατρό. Οι ειδικοί τονίζουν πως αυτού του είδους η άσκηση απευθύνεται σε άτομα που έχουν ήδη ψηλά επίπεδα φυσικής κατάστασης και δεν θέλουν να αλλάξουν τον τρόπο ζωής τους ραγδαία λόγω εγκυμοσύνης.

«Καύσιμα» στο σώμα: Οι διατροφολόγοι των μεγαλύτερων σταρ συμφωνούν αλλά και συνιστούν πως τα πολλά γεύματα κάνουν καλό καθώς διατηρούν την ενέργεια σε υψηλά επίπεδα.  Υποστηρίζουν πως θα πρέπει να καταναλώνονται πέντε έως οκτώ γεύματα με περίπου 300 θερμίδες το καθένα. Αυτό ενισχύει τον μεταβολισμό, απομακρύνει την επίφοβη υπογλυκαιμία και κρατάει μακριά από βουλιμικές τάσεις.

 

 

Ανθή Μιμηγιάννη