Περιποίηση

Πέντε σωτήρια tricks που θα μειώσουν τον αφόρητο πόνο της αποτρίχωσης στο μπικίνι

Θα συνεχίσετε να πονάτε, αλλά πολύ λιγότερο!

Χρύσα Δαρσακλή

Χρύσα Δαρσακλή

Αν υπάρχει ένα πράγμα που όλες μισούμε και πραγματικά δεν έχουμε καθόλου – μα καθόλου- άδικο, αυτό είναι η αποτρίχωση. Και όχι η αποτρίχωση εν γένει –αν και αυτή είναι εξίσου απαίσια διαδικασία-, αλλά συγκεκριμένα αυτή στο μπικίνι με κερί. Όσο και να πονά ωστόσο, το αποτέλεσμα αξίζει τον κόπο και τον πόνο. Πώς αντέχεται όμως; Αρχικά σφίγγετε τα δόντια και κάνετε υπομονή και έπειτα δοκιμάζετε τα παρακάτω…

Μην πιείτε καφέ πριν το ραντεβού

Ο καφές και τα διεγερτικά (αφήστε κάτω το redbull) αυξάνουν την αίσθηση του πόνου συνεπώς μην πιείτε καφέ πριν το ραντεβού σας. Πιείτε όσο θέλετε μετά.

Πάρτε ένα αναλγητικό

Δεν εννοούμε να πάρετε βαριά χάπια, 1 depon μια ώρα πριν από το ραντεβού σας θα προετοιμάσουν το έδαφος κι έτσι θα νιώσετε κάπως λιγότερο πόνο στο τραπέζι και τα χέρια της αισθητικού.

Κάντε ένα μπάνιο

Ναι, ξέρουμε πως θα κάνατε αλλά δεν εννοούμε ένα ντους. Γεμίστε την μπανιέρα και μουλιάστε για 20 λεπτά. Το ζεστό νερό μαλακώνει το δέρμα και την τρίχα και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να νιώθετε λιγότερο πόνο κατά τη διάρκεια της αποτρίχωσης.

Μην περιμένετε πολύ ανάμεσα στα ραντεβού

Όσο πιο πυκνή και έντονη είναι η τριχοφυΐα, τόσο περισσότερο θα πονέσετε. Μην παρατείνετε το διάστημα ανάμεσα στα ραντεβού σας λοιπόν. 4 με 5 εβδομάδες είναι αρκετές ώστε να κάνετε καλή αποτρίχωση, να μην δείχνετε απεριποίητη στο ενδιάμεσο και το κυριότερο για να μην πονέσετε πολύ.

Κλείστε στρατηγικά το ραντεβού σας

Όσο και αν το θέλετε ή το χρειάζεστε, μην κλείσετε ραντεβού για αποτρίχωση τις ημέρες πριν αδιαθετήσετε. Περιμένετε λίγο και κλείστε το μετά. Ο οργανισμός σας είναι πιο ευαίσθητος προς τον πόνο πριν τις δύσκολες ημέρες ενώ μετά είναι πολύ πιο ανεκτικός. Εκμεταλλευτείτε το προς όφελός σας.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

 

Χρύσα Δαρσακλή