Μαλλιά

Let’s work out! 3 χτενίσματα που θα κρατήσουν τα μαλλιά σας σταθερά στο γυμναστήριο

Είναι σούπερ βολικά και δεν θα χαλάσουν όση ένταση κι αν έχουν οι ασκήσεις που κάνετε

Χρύσα Δαρσακλή

Χρύσα Δαρσακλή

χτενίσματαΗ άνοιξη είναι επίσημα εδώ και αυτό σημαίνει ένα πράγμα: αρχίζουμε να σκεφτόμαστε πώς θα βγούμε στην παραλία σε λίγο καιρό. Δίαιτες ξεκινούν, με τα μπρόκολα να έχουν την τιμητική τους, και τα γυμναστήρια ξαφνικά αποκτούν νέα μέλη. Ένα από αυτά είμαι κι εγώ και στην πρώτη μου επίσκεψη σε αυτό συνειδητοποίησα το εξής: δεν υπάρχει κάτι χειρότερο από το να κάνουμε γυμναστική (αυτό από μόνο του συνήθως δεν είναι πολύ ευχάριστο για εμένα– hello couch potatoe) και να πρέπει να σταματάμε  κάθε λίγο και λιγάκι για να ξαναπιάσουμε τα μαλλιά μας. Γιατί τα πιασμένα μαλλιά είναι must. Ποιος μπορεί να τρέξει για πάνω από 5 λεπτά στον διάδρομο με τα μαλλιά κάτω, να πέφτουν στο πρόσωπό του; Κανείς! Για αυτό το λόγο σας προτείνω να δοκιμάσετε τα παρακάτω 3 χτενίσματα, τα οποία μένουν «ακούνητα»  όσο έντονη άσκηση κι αν κάνετε.

Getty Images

Ο κλασικός κότσος ή αλλιώς ballerina bun δεν έγινε τυχαία το αγαπημένο χτένισμα των μπαλαρίνων, αφού είναι άκρως βολικό, κρατάει τα μαλλιά μακριά από το πρόσωπο και αν χρησιμοποιήσετε μερικά τσιμπιδάκια, θα μείνει στη θέση του όλη τη μέρα, ακόμα κι αν έχετε τελειώσει τη γυμναστική σας από το πρωί.

Getty Images

Αν κάνετε μία πιο χαλαρή μορφή άσκησης ή απλά δεν νιώθετε άνετα με όλα τα μαλλιά σας τραβηγμένα ψηλά, τότε το half bun (hun) είναι αυτό που ψάχνετε. Είναι άνετο και super stylish!

Splash News / Ideal Image

Κάνετε μποξ, aerial dance ή κάποια άλλη μορφή πολύ έντονης άσκησης που φέρνει το σώμα σας σε περίεργες θέσεις; Επιλέξτε πλεξίδες σε στιλ boxer!

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

Χρύσα Δαρσακλή