Οι fashion bloggers που έγιναν επιχειρηματίες και πέτυχαν

Οι fashion bloggers είναι πολλές, αλλά είναι περιορισμένη η αφρόκρεμα και περιλαμβάνει προφανώς αυτές που έχουν καταφέρει να αναδειχθούν σε επιτυχημένες businesswomen. Είναι πλέον γνωστό και το έχουμε εμπεδώσει όλοι πως ο κάθε ένας φιλόδοξος blogger μπορεί να υλοποιήσει το όνειρό του κάνοντας μια όχι και τόσο τεράστια προσπάθεια. Η δημιουργία ενός blog είναι πια εγχείρημα εφικτό για τον κάθε ένα και δεν απαιτεί πολλά υλικά μέσα ή τεχνικές υποδομές. Η επιτυχία ωστόσο του εγχειρήματος αυτού είναι ένα επίτευγμα αρκετά πιο σύνθετο και επέρχεται, αν τελικά επέλθει, μετά από πολλή σκληρή δουλειά και αφοσίωση. Όσον αφορά την τέχνη της μόδας, τα δεδομένα δεν είναι διαφορετικά: Η αναγνώριση για μία fashion blogger έρχεται μετά από πολλά posts, καθημερινή σκληρή ενασχόληση και ευφάνταστες προτάσεις. Εμείς έχουμε βρει πέντε από τις εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον κανόνα, πέντ γυναίκες bloggers που όχι απλώς κατάφεραν να βιοποριστούν από αυτό, αλλά να αυξήσουν τον τραπεζικό τους λογαριασμό κατά πολλά μηδενικά.

Chiara Ferragni

Chiara Ferragni

H ξανθιά Ιταλίδα με το μεσογειακό ταπεραμέντο είναι γνωστή στο ευρύ κοινό, ακόμη και σε άτομα που δεν ασχολούνται απαραίτητα με τη μόδα, αφού πλέον έχει αποκτήσει το celebrity status. Με το blog «The blonde salad» κατάφερε να δημιουργήσει τη δική της πολύχρωμη αυτοκρατορία: Δε νοείται fashion week χωρίς την παρουσία της, ενώ η κάθε της στιλιστική τρέλα μετατρέπεται σε τάση μέσα σε χρόνο ρεκόρ. Και όταν λέμε τρέλα το εννοούμε, αφού δεν υπάρχει συντηρητισμός για την πρόσχαρη fashionista που τολμά κυριολεκτικά τα πάντα. Η ιστορία της επιτυχίας της ξεκινά πίσω στο 2009 όταν από φοιτήτρια νομικής η νεαρή Chiara αποφάσισε πως την κέρδισε η μόδα και δημιούργησε το blog της, το οποίο την έχει κατατάξει δύο φορές στη λίστα  Forbes για τα πιο επιτυχημένα πρόσωπα κάτω των 30. Και φυσικά πέρα από το προσωπικό της ιστολόγιο, έχει τεράστια επιρροή και στα υπόλοιπα social media με το instagram να της αποφέρει αρκετές χιλιάδες για κάθε post. Όπως λέει και η ίδια, οι άλλοι εμπνέονται από την ιστορία μίας αυτοδημιούργητης και επιτυχημένης γυναίκας και αυτός είναι ο λόγος που έχει κερδίσει τον θαυμασμό μας, πέρα από τα  πρωτότυπα και cheerful outfits

Rachel Parsel

Rachel Parsel

Η μελαχρινή καλλονή είναι επίσης επιτυχημένη businesswoman και μάλιστα κάτω των 30. Το blog της, με το χαριτωμένο τίτλο Pink Peonies ξεκίνησε ως μία κάθε άλλο παρά φιλόδοξη προσπάθεια: Η Rachel ενδιαφερόταν να διαβάζεται από τους φίλους και την οικογένειά της και να μοιράζεται μαζί τους την καθημερινότητα και τα ταξίδια της. Αυτό όμως πλέον θα είναι ένα απλό inside joke όσων ήταν δίπλα της στα πρώτα της βήματα, αφού τα έσοδά της και το κοινό της έχουν εκτοξευθεί σε πολλές χιλιάδες. Με τα posts της να της αποφέρουν πολλά χρήματα, η ίδια έχει πλέον επεκταθεί και στο σχέδιο, με τη δημιουργικότητά της να μη μπορεί να καθησυχαστεί. Όταν ρωτάται για το καλύτερο και χειρότερο κομμάτι της εργασίας της, η ίδια είναι κατηγορηματική: Τη δυσκολεύει η εξισορρόπηση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής όσον αφορά τη διανομή του χρόνου και αυτό που τη γεμίζει όσο τίποτα είναι να βλέπει τους αναγνώστες της να φορούν τις δημιουργίες της

Aimee Song

Aimee Song

Η γλυκιά Aimee είχε επίσης ξεκινήσει με εντελώς διαφορετική επαγγελματική προοπτική από αυτή του fashion blogging. Σπουδάζοντας εσωτερική αρχιτεκτονική στο San Francisco η αρχική της απόπειρα αφορούσε το αντικείμενο των σπουδών της: Μοιραζόταν με το κοινό της σε ένα μικρό blog την προσωπική της αισθητική στη διακόσμηση, επικοινωνώντας το γούστο της. Σταδιακά και όσο αφιέρωνε περισσότερο χρόνο σε αυτό, έβλεπε μία αυξανόμενη ζήτηση για outfit inspiration και έντονο ενδιαφέρον ειδικά για τα σύνολα που φορούσε η ίδια. Έτσι, με το ευφάνταστο λογοπαίγνιο που εμπεριέχει και το επίθετό της, το «Song of Style» της ξεκίνησε το 2008 και 10 χρόνια μετά συγκεντρώνει ακόμη και 2 εκατομμύρια προβολές μηνιαίως με τη συμβολή και του πολύ ενεργού Instagram profile της. Ασχολείται και η ίδια με το σχέδιο, δημιουργώντας τα δική της σειρά κοσμημάτων αλλά και ρούχων. Με ενεργές συνεργασίες με Μέσα όπως οι New York Times,  Aimee ανήκει πλέον στα ισχυρά ονόματα της μόδας.

 

Leandra Medine

Girlboss Rally Hosted By Sophia Amoruso's Girlboss - Day 2

Η Αμερικανίδα συγγραφέας άρχισε τη δραστηριοποίησή της στο χώρο στην ακμή των blogs το 2010, όταν υπήρχαν ήδη λίγα αναγνωρισμένα προσωπικά ιστολόγια. Με συνειδητοποιημένη φεμινιστική ιδεολογία, αποφάσισε να συνδέσει τις απόψεις της με την εκφραστική της επέκταση στην τέχνη της μόδας. Όλο αυτό το ταξίδι της στην επιτυχία, ξεκίνησε όταν σε μία εξόρμηση για ψώνια, συνειδητοποίησε πως οι γυναικείες τάσεις στην ένδυση στόχευαν στην  ανδρική ικανοποίηση. Ξεκινώντας το «Man Repeller» ανέλαβε να γνωστοποιήσει στις γυναίκες πώς να ντύνονται αποκλειστικά για την προσωπική τους ευχαρίστηση. Η μόδα των γυναικών με προτεραιότητα τις ίδιες της γυναίκες ήταν το ορόσημο που την κατέταξε στη λίστα Forbes για τα άτομα κάτω των 30, ενώ της απέδωσε και πολλά βραβεία blogging, μεταξύ των οποίων το 25 Best blogs of 2012 των Times. Φυσικά, όλη αυτή η επιτυχία έχει και εισπρακτική έκφανση, αποδίδοντας στην fashionista ιδεολόγο μεγάλα χρηματικά ποσά.

Tina Craig- Kelly Cook

Tina Craig- Kelly Cook

Η επιτυχία, εκτός από γένους θηλυκού, μπορεί να είναι και πληθυντικού αριθμού. Το δίδυμο Tina και Kelly αποδεικνύουν του λόγου το αληθές μετατρέποντας την αγάπη τους για τη μόδα σε επιχειρηματική ιδέα υψηλού net worth. Από μητέρες που ασχολούνταν αποκλειστικά με οικιακές εργασίες, σήμερα οι δύο φίλες είναι και επιτυχημένες bloggers.Το ιστολόγιό τους «Bag Snob» είναι στην πραγματικότητα ο δημιουργικός τρόπος να διοχετεύουν τον ελεύθερο χρόνο τους στην αγάπη τους- κυρίως- για τις τσάντες: Αντί να συνομιλούν τηλεφωνικά για πολλές ώρες συζητώντας για τσάντες και ψώνια, μπορούσαν να bloggαρουν για σχετικά θέματα. Δεν άργησε μάλιστα να έρθει και για τις ίδιες η δημιουργία προσωπικής συλλογής με την HSN, αλλά και συνεργασία με τα αγαπημένα τους είδωλα Victoria Beckham και Alexander Wang. Μάλιστα, αξίζει να δώσουμε extra credits στις δύο δυναμικές μαμάδες για το δύσκολο timing που ξεκίνησαν το εγχείρημά τους, πίσω στο 2005 όταν το blogging ήταν ακόμη σε βρεφικό στάδιο και το Instagram στη φαντασία του δημιουργού του.

-Καλυψώ Κανελλοπούλου

Ακολουθείστε το Instyle στο instagram

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα