Διατροφή

H βιολόγος-κλινική βιοχημικός Εμμανουέλα Φωτεινού μας προτείνει πώς να συνδυάσουμε νηστεία και αποτοξίνωση

Ενα εκπληκτικό μίνι πρόγραμμα διατροφής 4 ημερών με θεαματικά αποτελέσματα για τη σιλουέτα σας 

InStyle.gr

Έχετε βαρεθεί τις μονότονες διατροφές κατά τη διάρκεια της νηστείας; Μήπως φοβάστε πως θα «πλακωθείτε» στα ψωμιά για να χορτάσετε; Ανακαλύψτε ένα εκπληκτικό μίνι πρόγραμμα αποτοξίνωσης που και τη νηστεία σας δεν θα χαλάσετε και τη σιλουέτα σας θα φτιάξετε.

ΗΜΕΡΑ 1

Πρωί 1 φέτα ψωμί Dinkel με άλειμμα χτυπημένη μισή μπανάνα 1 κγ ταχινι ολικής και λίγη κανέλα ή κακάο

Ενδιάμεσα 4 πεκάν κ 4 αμύγδαλα

Ενδιάμεσα 1 φρούτο

Μεσημέρι σαλάτα με 4 ντοματίνια 1 κς αβοκάντο κ 3 σπιρτόκουτα τοφού ψητό

Ενδιάμεσα 7-10 αμύγδαλα

Απόγευμα στικς καρότου & αγγουριού με 1 κ.σ γεμάτη χούμους

Βράδυ σέσκουλα σπανάκι κρεμμυδάκι φρέσκο άνηθο και λεμόνι με γαρίδες

 

ΗΜΕΡΑ 2

Πρωί:  2 κριτσίνια με ηλιόσπορο + 2 φέτες φυτικό τυρί+ 1 φλ φυσικό χυμό γκρέιπφρουτ

Ενδιάμεσα: 1 φρούτο

Ενδιάμεσα: 2 ρυζογκοφρέτες ολικής  με 1 κ.γ χούμους

Μεσημέρι: Μπριάμ φούρνου με ντοματίνια, κολοκυθάκι, πιπεριές, μελιτζάνες κρεμμύδι, σκόρδο και κουνουπίδι όλα φούρνο χωρίς πατάτα ή αν βάλετε προτιμάμε την γλυκοπατάτα

Ενδιάμεσα: 4 καρύδια

Απόγευμα: 1 στικ σέλινο

Βράδυ: Σαλάτα μαρούλι σπανάκι λόλα κ κρεμμύδι ωμό, άνηθο, μαϊντανό, σκόρδο + 1 φλ. ρεβύθια

 

 

ΗΜΕΡΑ 3

Πρωί: 1 φέτα ψωμί Dinkel + 2 φέτες φυτικού τυριού + 1 κ.σ αβοκάντο + 3-4 ντοματίνια

Ενδιάμεσα: 7-10 κάσιους

Ενδιάμεσα: 1 κατεψυγμένη μπανάνα στο μούλτι με κανέλα σαν παγωτό

Μεσημέρι: Φακές κόκκινες μαγειρεμένες βελουτέ με μέσα καρότο σκόρδο κρεμμύδι δάφνη κουρκουμά και όλα μετά σε ραβδομπλέντερ

Ενδιάμεσα: 1 σπιρτόκουτο χαλβά στέβια

Απόγευμα: 1 καρότο και 1 αγγούρι

Βράδυ: Καλαμάρι στην λαδόκολλα  γεμιστό με πράσα, μανιτάρια και κρεμμυδάκι σε σάλτσα φρέσκιας ντομάτας

 

ΗΜΕΡΑ 4

Πρωί: Ένα ποτήρι smoothie με 1,5 φλ. φυτικό γάλα, 1 κ.σ βρώμη ή φρέσκο σπανάκι+ 1/2 μπανάνα , 1 κ.σ berries

Ενδιάμεσα: 7 κάσιους

Ενδιάμεσα: 1 φρούτο

Μεσημέρι: 2 μπιφτέκια σόγιας/λαχανικών/ρεβυθιού  με πράσινη σαλάτα Ή ψητό ψάρι/θαλασσινά  με σαλάτα

Ενδιάμεσα: 1 αγγούρι και 1 καρότο

Απόγευμα: Μια μικρή μερίδα ψητά μανιτάρια με λεμόνι

Βράδυ: 1 γεμάτο πιάτο σούπα λαχανικών βελουτέ μόνο με πράσινα (πχ. μπρόκολο, κολοκύθι , πράσο , κρεμμυδάκια μαϊντανό αρακά  κτλ) και τόφου ψητό

Πείτε μου ότι δεν σας άνοιξε η όρεξη για νηστεία και αποτοξίνωση μαζί;

 

Εμμανουέλα Φωτεινού

Βιολόγος MSc, Κλινική Βιοχημικός

Πρότυπο κέντρο ευεξίας, Σπύρου Μερκούρη 56, (πλησίον μετρό Ευαγγελισμού)

Τηλ. 210 7251933 – 6981395214

 

InStyle.gr