Δημήτρης Σκουλός: Οι 3 γυναίκες που θεωρεί πρότυπα ομορφιάς ο κριτής του Next Top Model

Δημήτρης Σκουλός: Οι 3 γυναίκες που θεωρεί πρότυπα ομορφιάς ο κριτής του Next Top Model

Πειραιώτης, λάτρης της αισθητικής και αφοσιωμένος σύζυγος και πατέρας, ο Δημήτρης Σκουλός μιλά στο People για τη διαδρομή του πριν την πρεμιέρα του NTM.

Η βιομηχανία της μόδας έχει πολλά χρήματα, προσφέρει αναγνώριση, δόξα, ανοίγει πολλές πόρτες σε διάφορες άλλες βιομηχανίες, οπότε είναι λογικό πολλά νέα κορίτσια να κάνουν όνειρα για καριέρα. Έχοντας συνεργαστεί με top models, θεωρείς πως το μόνο καθοριστικό που θα πρέπει να διαθέτει ένα κορυφαίο μοντέλο είναι η ομορφιά ή παίζουν ρόλο και άλλα στοιχεία;

Σίγουρα πρέπει να είναι πολύ όμορφες. Όμορφες, όχι μόνο με την κλασική έννοια του όρου. Αλλά αν μιλάμε για top models, τότε θα πρέπει να τονίσω πως έχουν το κάτι παραπάνω που τις κάνει να ξεχωρίζουν. Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης ο χαρακτήρας του μοντέλου. Όταν βλέπεις ένα μοντέλο που μπορεί να είναι πανέμορφο αλλά σου κάνει δύσκολη τη ζωή με την ιδιοτροπία της, το σκέφτεσαι να ξαναδουλέψεις μαζί της. Αν μάλιστα έχεις να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα δύστροπο top model και ένα μοντέλο όμορφο και συνεργάσιμο, εννοείται πως θα διαλέξεις τη δεύτερη.

Η καλλιέργεια του κάθε μοντέλου βγαίνει σε μια πόζα;

Βγαίνει στη συνεννόηση. Μπορεί πιο εύκολα να κατανοήσει αυτό που της ζητάς, το κόνσεπτ της φωτογράφισης. Σίγουρα μια κοπέλα που έχει διαβάσει και δέκα βιβλία παραπάνω από κάποια άλλη αντιλαμβάνεται καλύτερα.

Υπάρχουν πολλά τέτοια μοντέλα; Γιατί πολλοί τα απαξιώνουν…

Όχι, καμία σχέση. Έχω συνεργαστεί με top models που έχουν τελειώσει πανεπιστήμιο στη χώρα τους, έχουν πολλές γενικές γνώσεις, είναι ευγενικές, καλλιεργημένες, με λεπτούς τρόπους. Φυσικά μου έχουν τύχει και άξεστα μοντέλα, που βρίσκονται στο άλλο άκρο.

Εκεί ο φωτογράφος γίνεται πιο διεκπεραιωτικός;

Όχι. Ένας φωτογράφος δεν γίνεται ποτέ διεκπεραιωτικός, αφού το τελικό αποτέλεσμα φέρει την υπογραφή του. Απλά γίνεται η ζωή του μοντέλου λίγο πιο δύσκολη, μέχρι να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Είναι οι Βραζιλιάνες οι βασίλισσες της ομορφιάς;

Όχι. Είναι και οι Βραζιλιάνες και οι Ρωσίδες και οι Πολωνέζες.

Αν σου έλεγαν να φωτογραφίσεις τη γυναίκα που θεωρείς πιο ολοκληρωμένη, ποια θα επέλεγες;

Τη Michelle Pfeiffer.

Σε αυτή την ηλικία;

Σε όλες τις ηλικίες, από μωρό ακόμη.

Ποια Ελληνίδα αντίστοιχη με τη Pfeiffer θα ήθελες στο κάδρο σου;

Την Τζένη Καρέζη.

Από τις σημερινές Ελληνίδες ποια σε ιντριγκάρει;

Η Ροζάνα Γεωργίου! Αναφέρομαι στα μοντέλα. Φυσικά υπάρχουν πολλές παρουσιάστριες που φωτογραφίζω, μου αρέσουν πολύ και δεν χρειάζεται να τις αναφέρω, αφού δεν θέλω να φανεί πως προτιμώ κάποια έναντι άλλης.

Με το φαινόμενο των Kardashians υπάρχει «μια στροφή στο λαϊκό»; Μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε έτσι;

Είναι πιο λαϊκό, ναι. Αλλά δεν είναι απαραίτητα κακό. Υπάρχουν οι Instagramers, τα κορίτσια, τα μοντέλα τύπου Kardashians, που ζουν και βασιλεύουν και πολλές φορές βγάζουν και περισσότερα χρήματα από τα μοντέλα haute couture. Είναι μια τάση των τελευταίων ετών που προβλέπω πως θα συνεχιστεί. Δεν είναι της αισθητικής μου, αλλά επειδή είμαι ένας άνθρωπος που ζω την εποχή μου, δεν παύω να το παρακολουθώ και να το αξιολογώ. Δεν με χαλάει, πάντως.

Πόσο έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια το μοντέλο της ομορφιάς;

Έχει αλλάξει πάρα πολύ, αν εννοείς από τις Kardashians. Εντάξει, θα κάνουν κάποιες φωτογραφίσεις επειδή έχουν κάποια εκατομμύρια followers, αλλά μέχρι εκεί. Δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ένα high fashion μοντέλο, κακά τα ψέματα. Τα πρότυπα ομορφιάς για εμένα δεν αλλάζουν. Πλέον, υπάρχουν κάποια όμορφα κορίτσια με σέξι καμπύλες, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως είναι το πρότυπο του μοντέλου για εμένα.

Είσαι παντρεμένος εδώ και δέκα χρόνια. Ένιωσες να αισθάνεται η σύζυγός σου ανασφάλεια λόγω της φύσης της δουλειάς σου, που απαιτεί να έχεις απέναντί σου όμορφες γυναίκες;

Όχι, όχι! Δεν έχει καμία σχέση. Δηλαδή αν δούλευα σε πιτσαρία, θα έπρεπε να τρώω μόνο πίτσα; (γέλια)

Στο εξωτερικό έχουν ακουστεί κατά καιρούς φήμες για διάσημους φωτογράφους.

Μισό λεπτό! Από τη φωτογραφία μόδας έχουν περάσει τεράστια ονόματα από το 1930 και έπειτα. Και έχουν ακουστεί για δυο τρεις το πολύ. Αν πας σε έναν άλλο χώρο εργασίας, μπορεί να ακούσεις για πολύ περισσότερα. Δεν θέλω να αναφέρω παραδείγματα, ο καθένας θεωρώ πως έχει εικόνα από εργασιακούς χώρους. Γιατί να λέμε μόνο για τη μόδα; Επειδή υπάρχει στη μέση και η προβολή, μπορεί κάποιος να υπερβάλλει, να πει ψέματα. Να το κάνει για να επανέλθει στη δημοσιότητα.  Συμβαίνουν και αυτά.

Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί μαζί με το Έθνος της Κυριακής.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα