Search
Close this search box.
Η «χρυσή» ηλικία των Χριστουγέννων – Πότε περνάει ο ενθουσιασμός
Credit: 123rf.com

Αν έχετε ένα παιδί έξι χρόνων, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτή η γιορτινή περίοδος να είναι ιδιαίτερα ξεχωριστή. Και αυτό γιατί αυτή είναι η ηλικία στην οποία φτάνουμε στο «απόλυτο» χριστουγεννιάτικο κέφι, σύμφωνα με μια νέα έρευνα.

Μια δημοσκόπηση σε 2.000 ενήλικες διαπίστωσε ότι η μαγεία των γιορτών είναι στο υψηλότερο σημείο της για τα παιδιά έξι χρόνων, μια περίοδος κατά την οποία οι γονείς πιστεύουν ότι η φαντασία του παιδιού τους βρίσκεται στο πιο ζωντανό της.

Τότε είναι που τα παιδιά αρχίζουν να υφαίνουν ιστορίες, χαρακτήρες και κόσμους με απίστευτη ευκολία, κάνοντας τη χριστουγεννιάτικη θαλπωρή ακόμη πιο μαγική.

Credit: 123RF

Ένας στους τέσσερις γονείς λέει ότι η ανυπομονησία φτάνει στο αποκορύφωμα όταν τα παιδιά φορούν τις πυτζάμες τους και αφήνουν ταρτάκια φρούτων και καρότα την Παραμονή των Χριστουγέννων.

Την ίδια ώρα, το 15% δήλωσε ότι τα παιδιά τους αρνούνται κατηγορηματικά να πάνε για ύπνο το βράδυ πριν από τα Χριστούγεννα. Ο ενθουσιασμός των παιδιών φαίνεται πως είναι μεταδοτικός, καθώς το 87% των γονέων είπε ότι νιώθει πιο γιορτινά εξαιτίας της έξαψης των παιδιών τους.

Άλλες κορυφαίες χριστουγεννιάτικες στιγμές, σύμφωνα με την έρευνα, περιλαμβάνουν τη συνάντηση με τον Άη Βασίλη σε ένα χριστουγεννιάτικο χωριό, το τραγούδι χριστουγεννιάτικων μελωδιών και τη βοήθεια στο τύλιγμα δώρων για άλλους.

Περισσότεροι από τους μισούς γονείς παραδέχτηκαν ότι έχουν δακρύσει βλέποντας το παιδί τους να βιώνει τα Χριστούγεννα. Επτά στους 10 αναφέρουν, επίσης, ότι η φαντασία του παιδιού τους αναζωπυρώνει τον δικό τους ενθουσιασμό κατά την εορταστική περίοδο.

Χριστούγεννα οικογένεια δέντρο
Credit: 123RF

Περίπου το 42% των γονέων παραδέχτηκε ότι δημιουργεί νέες οικογενειακές παραδόσεις αυτήν την εποχή, προκειμένου να ταιριάξουν με τον ενθουσιασμό του παιδιού τους. Και σχεδόν τέσσερις στους πέντε δήλωσαν ότι θέλουν να αναβιώσουν τις γιορτινές εμπειρίες και παραδόσεις που είχαν οι ίδιοι ως παιδιά.

Η έρευνα ανατέθηκε από τη Samsung, η οποία μόλις κυκλοφόρησε τη νέα της χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που ενθαρρύνει τα παιδιά να είναι δημιουργικά.

«Η φετινή χριστουγεννιάτικη καμπάνια είναι ένας εορτασμός της χαράς που μπορεί να φέρει στη ζωή μας μια απεριόριστη φαντασία», δήλωσε η Annika Bizon, VP Mobile Experience, Product & Marketing.

Μια προηγούμενη μελέτη, που ίσως κάνει τους γονείς να το ξανασκεφτούν αυτά τα Χριστούγεννα, διαπίστωσε ότι όσο λιγότερα παιχνίδια έχουν τα παιδιά, τόσο καλύτερη είναι η ποιότητα του παιχνιδιού τους.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι όταν δίνεις στα παιδιά μόνο τέσσερα παιχνίδια, επικεντρώνονται σε ένα για περισσότερη ώρα και παίζουν με πιο δημιουργικό τρόπο.

Η ομάδα, από το Πανεπιστήμιο του Τολέδο, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η ύπαρξη λιγότερων παιχνιδιών «προωθεί την ανάπτυξη και το υγιές παιχνίδι» και βελτιώνει «τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και την ανάπτυξη δεξιοτήτων» των παιδιών.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα