Η GapStudio παρουσίασε τη νέα της καμπάνια για το Φθινόπωρο 2025, με πρωταγωνίστριες την Gwyneth Paltrow και την κόρη της, Apple Martin, που μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό.
Πρόκειται για την πρώτη κοινή καμπάνια μόδας μητέρας και κόρης. Σε δελτίο Τύπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gap, Mark Breitbard, δήλωσε: «Η Gap ήταν πάντα γνωστή για καμπάνιες που γεφυρώνουν τις γενιές και διαμορφώνουν τον πολιτισμό», προσθέτοντας: «Η συνεργασία με τη Gwyneth και την Apple συνεχίζει αυτήν την κληρονομιά, προσφέροντας μια φρέσκια ματιά στον διαχρονικό σχεδιασμό».
The collection launches online on the 2nd of October https://t.co/NgygLhC7wa
— woman&home (@womanandhome) October 1, 2025
Στις φωτογραφίες, η Paltrow και η Martin στέκονται δίπλα-δίπλα φορώντας denim, και η ομοιότητά τους είναι πιο εντυπωσιακή από ποτέ. Τις εικόνες τράβηξε ο Mario Sorrenti, ο οποίος έχει φωτογραφίσει ξανά την Paltrow για τα περιοδικά AnOther και V Magazine.
Gwyneth Paltrow and Apple Martin Front GapStudio FW25 – See more here: https://t.co/BnZvQoEE5E#Gap has unveiled its #GapStudio Fall Winter 2025 Collection 03, launching October 2, with a campaign starring #GwynethPaltrow and her daughter #AppleMartin. Photographed by… pic.twitter.com/EIWYUOAvO0
— DSCENE Magazine (@designscene) October 1, 2025
Ο σχεδιαστής Zac Posen περιγράφει τη συλλογή ως: «Εμπνευσμένη από τη Νέα Υόρκη των ’90s -τη μουσική, την ενέργεια, τον συνδυασμό κομψότητας και έντασης- μια εποχή όπου ο μοντερνισμός και η νοσταλγία συγκρούστηκαν και δημιούργησαν μια νέα σχεδιαστική γλώσσα».