Ο πρίγκιπας Carl Philip της Σουηδίας έχει το προνόμιο να συνδυάζει τα βασιλικά καθήκοντα με επιχειρηματικές φιλοδοξίες -κάτι που δεν είναι πάντα εφικτό. Ο γιος του βασιλιά της Σουηδίας βρέθηκε και πάλι στη δημοσιότητα, αλλά αυτήν τη φορά όχι για καλό λόγο. Σε μία από τις εταιρείες του, η Bernadotte & Kylberg Retail AB, φέρεται να έχει επιβληθεί πρόστιμο 5.000 σουηδικών κορωνών (περίπου 448 ευρώ) για μη έγκαιρη υποβολή της ετήσιας έκθεσης του 2024.
Το πρόστιμο αυτό συμπίπτει με τη νέα πορεία που είχε πάρει η εταιρεία του, καθώς, ύστερα από έναν χρόνο ζημιών και μια ριζική αναθεώρηση της στρατηγικής της, είχε αρχίσει ξανά να αυξάνει τα έσοδά της, τροφοδοτούμενη από την επιτυχία ενός από τα προϊόντα-αστέρια της.
Το πρόστιμο, που δεν παύει να αποτελεί προειδοποίηση για ένα λάθος που μπορεί να διορθωθεί, όπως αναφέρει η Expressen, πρέπει να τακτοποιηθεί πριν από τις 9 Οκτωβρίου ώστε να αποφευχθούν περαιτέρω κυρώσεις. Έφτασε σε μια στιγμή που έμοιαζε πως η εταιρεία του γιου του βασιλιά της Σουηδίας άρχιζε να ανακάμπτει και να εδραιώνεται.
Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2012 μαζί με τον φίλο και συνεργάτη του Oscar Kylberg, ο οποίος είναι και νονός του γιου του, του πρίγκιπα Gabriel, γεννήθηκε από την κοινή επιθυμία να φέρουν μια αισθητική μινιμαλιστική και σύγχρονη στον σχεδιασμό καθημερινών αντικειμένων. Και οι δύο σπούδασαν στη σχολή Forsbergs School και έκτοτε έχουν περάσει από διάφορες φάσεις επιχειρηματικής ανάπτυξης.
Το σουηδικό Μέσο, που είχε πρόσβαση στην ετήσια έκθεση, αναφέρει πως, ύστερα από ζημιές ύψους 2,4 εκατομμυρίων σουηδικών κορωνών (περίπου 215.000 ευρώ) το 2023, η εταιρεία κατέγραψε πλέον κέρδη 3,1 εκατομμυρίων σουηδικών κορωνών (περίπου 277.000 ευρώ) πέρυσι. Αυτό που αποδείχτηκε ιδιαίτερα αποτελεσματικό ήταν η επένδυση στη δική τους μάρκα, η οποία πουλάει έπιπλα, κουβέρτες και τη δημοφιλή σειρά The Tulip, που περιλαμβάνει κηροπήγια και φωτιστικά εμπνευσμένα από το σχήμα της τουλίπας.
«Το 2024, στόχος μας ήταν να συνεχίσουμε την ανάπτυξη της δικής μας μάρκας Bernadotte & Kylberg», αναφέρουν στην ετήσια έκθεση της εταιρείας. «Οι επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2023 απέδωσαν καρπούς το 2024, παράλληλα με αρκετά επιτυχημένα εξωτερικά έργα για υπάρχοντες και νέους πελάτες. Αυτό οδήγησε σε βελτιώσεις στην απόδοση κατά τη διάρκεια του 2024».
Oι εταίροι επισημαίνουν ότι αυτά τα κέρδη θα επανεπενδυθούν στην εταιρεία και ότι δεν έχουν σκοπό να μοιράσουν μερίσματα, ενώ συνεχίζουν με τον ανασχεδιασμό αυτού που οι ίδιοι ορίζουν ως «ένα παγκόσμιο στούντιο σχεδιασμού που αγαπάει το nordic design».