Ο Chris Hemsworth παραδέχτηκε ότι αρχικά «φοβήθηκε πολύ» να δουλέψει μαζί με το είδωλο του Χόλιγουντ, τη Halle Berry, σε μια ταινία.
«Θαυμάζω τη δουλειά της Halle εδώ και χρόνια και με φόβιζε πολύ να καθίσω απέναντί της μέσα στη σκηνή και να προσπαθήσω να μην έχω δέος γι’ αυτό που έκανε», δήλωσε ο Chris στο E! News. Πρόσθεσε ότι η Halle τον έκανε γρήγορα να νιώσει άνετα και δήλωσε ευτυχής που θα μοιραζόταν την οθόνη με την αξιόλογη ηθοποιό του Monster’s Ball.
Chris Hemsworth reveals the one US actress he was intimidated by https://t.co/Uume0rdfno
— Daily Mail Celebrity (@DailyMailCeleb) April 4, 2025
«Οι άνθρωποι βγάζουν όχι μόνο τον καλύτερο εαυτό σου, αλλά και ένα επίπεδο άνεσης όπου αισθάνεσαι ότι είναι ένα μέρος για να εξερευνήσεις και να εξετάσεις διαφορετικές ιδέες, να δοκιμάσεις διαφορετικά πράγματα», είπε ο πρωταγωνιστής του Thor. «Αυτή ήταν η εμπειρία. Μου άρεσε κάθε δευτερόλεπτο».
Την ίδια στιγμή, η Halle είπε ότι της άρεσε να δουλεύει με τον Chris, επειδή συμπεριφερόταν σαν πραγματικός τζέντλεμαν στα γυρίσματα.
«Με υπερασπίστηκε σε μια στιγμή της ταινίας μας. Αμέσως κατάλαβα τότε ότι θα ακολουθήσω αυτόν τον τύπο, θα είμαι θαυμάστρια αυτού του τύπου για το υπόλοιπο της ζωής μου, επειδή υπερασπίστηκε μια γυναίκα», είπε.
Στις αρχές Οκτωβρίου, το Deadline αποκάλυψε ότι η Halle βρισκόταν σε διαπραγματεύσεις για να συμμετάσχει στην κινηματογραφική μεταφορά του βιβλίου “Crime 101” του Don Winslow, το οποίο εκδόθηκε το 2021. Ο Bart Layton σκηνοθετεί την ταινία, η οποία θα είναι η συνέχεια του εγκλήματος/θρίλερ “American Animals” του 2018.
Εκτός από τη Halle και τον Chris, ο Ιρλανδός ηθοποιός, Barry Keoghan, θα πρωταγωνιστήσει επίσης στο έργο. Η αφήγηση του Winslow παρακολουθεί τις οργανωμένες κλοπές κοσμημάτων που συμβαίνουν κατά μήκος της ακτής του Ειρηνικού, τις οποίες οι αρχές επιβολής του νόμου έχουν εντοπίσει σε κολομβιανά καρτέλ. Ωστόσο, ένας συγκεκριμένος ντετέκτιβ ανακαλύπτει ένα διαφορετικό στοιχείο και εστιάζει σε έναν ύποπτο.
Εκτός από το τιμόνι της ταινίας, ο Layton έγραψε το σενάριο με τη βοήθεια του σεναριογράφου Peter Straughan.