Design

Βάσσια Κωσταρά: Δείτε το υπέροχο, μίνιμαλ loft της σχεδιάστριας ρούχων

Κινείται σε σκανδιναβικές γραμμές.

Ανθή Μιμηγιάννη

Ανθή Μιμηγιάννη

vassia kostara, teuxos 41, instyle

H αμερικανική μόδα των κατοικιών loft τα τελευταία χρόνια κάνει ηχηρή την παρουσία της στην Αθήνα και έχει υιοθετηθεί κυρίως από αρχιτέκτονες και καλλιτέχνες. Και όπως κάθε ανήσυχος και θεωρητικός τύπος ανθρώπου με υψηλό δείκτη αισθητικής που αγκάλιασε την τάση, έτσι και η σχεδιάστρια Βάσια Κωσταρά με υποδέχτηκε στο σπίτι της στην Κηφισιά και μου εξήγησε πώς την προσάρμοσε στα δικά της μέτρα. «Η εύρεση ενός χώρου που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στις ανάγκες μου ήταν μια δύσκολη και ώριμη αναζήτηση. Η εύρεση του συγκεκριμένου loft ήρθε τη στιγμή ακριβώς που έπρεπε, πριν από ένα χρόνο. Είναι ένας χώρος που δεν είναι απλά καταφύγιο για εμένα. Είναι ένα κράμα ησυχαστηρίου, γραφείου και τόπου συνάντησης για κάποιον που ενδιαφέρεται να γνωρίσει από κοντά τις δημιουργίες μου. Την αισθητική μου, που ταυτίζεται με τη διακόσμηση του σπιτιού. Βέβαια, η προσαρμογή του loft στη φιλοσοφία μου είναι μου και μοιράζομαι με ειλικρίνεια αυτό που πραγματικά είμαι. Το τρίπτυχο “σχέδιο, φωτογραφία, ταξίδι” είναι απολύτως λογικό να έχει επηρεάσει τόσο τα ρούχα που σχεδιάζω όσο και τη διακόσμηση. Είμαι φοβερά τελειομανής και η έμπνευση αντλείται βάσει των ταξιδιών και της επιρροής που είχαν αυτά σε εμένα».
vassia kostara, teuxos 41, instyleΒλέποντας πως στο Instagram οι followers της αυξάνονται μέρα με τη μέρα, τη ρωτάω αν το συγκεκριμένο Μέσο συμβάλλει στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τη μόδα. «Πράγματι, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν παράγοντα για το πώς συστήνονται τα νέα brands στο κοινό. Ασκούν τεράστια επιρροή και είναι μεγάλο όπλο για ένα σχεδιαστή. Βέβαια έχουν “επίθεση” από αρκετό κόσμο, καθώς ο καθένας μπορεί να δηλώσει σχεδιαστής. Αγοράζουν followers, καρπώνονται τα σχέδια κάποιου άλλου και κάνουν μια καλά διακοσμημένη διαδικτυακή βιτρίνα, η οποία δεν ακόμη work in progress, αλλά μπορώ να πω πως είναι ένα στοίχημα που κέρδισα».
vassia kostara, teuxos 41, instyleΑπό το πρώτο λεπτό που είδα το διώροφο loft, η θέα του οποίου σου δημιουργεί αυτόματα μια αίσθηση ηρεμίας και οικειότητας, επιβεβαίωσα τον κανόνα πως το σκανδιναβικό στιλ διακόσμησης είναι εκείνο που ευθύνεται κυρίως για όλα αυτά τα μοναδικά σπίτια που βλέπουμε στο Instagram. Μια εφαρμογή που η Βάσια ξέρει να χειρίζεται τόσο εκνευριστικά άψογα όσο και τα σχέδιά της. «Το πάθος μου για τα ταξίδια, τη φωτογραφία και το σχέδιο ήταν αναμενόμενο να κάνει την εν λόγω εφαρμογή αγαπημένη μου. Εκεί αποτυπώνω την αισθητική μου και μοιράζομαι με ειλικρίνεια αυτό που πραγματικά είμαι. Το τρίπτυχο “σχέδιο, φωτογραφία, ταξίδι” είναι απολύτως λογικό να έχει επηρεάσει τόσο τα ρούχα που σχεδιάζω όσο και τη διακόσμηση. Είμαι φοβερά τελειομανής και η έμπνευση αντλείται βάσει των ταξιδιών και της επιρροής που είχαν αυτά σε εμένα».
vassia kostara, teuxos 41, instyleΒλέποντας πως στο Instagram οι followers της αυξάνονται μέρα με τη μέρα, τη ρωτάω αν το συγκεκριμένο Μέσο συμβάλλει στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τη μόδα. «Πράγματι, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν παράγοντα για το πώς συστήνονται τα νέα brands στο κοινό. Ασκούν τεράστια επιρροή και είναι μεγάλο όπλο για ένα σχεδιαστή. Βέβαια έχουν “επίθεση” από αρκετό κόσμο, καθώς ο καθένας μπορεί να δηλώσει σχεδιαστής. Αγοράζουν followers, καρπώνονται τα σχέδια κάποιου άλλου και κάνουν μια καλά διακοσμημένη διαδικτυακή βιτρίνα, η οποία δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα. Όπως ένα σπίτι που το έχει επιμεληθεί ένας interior designer.
Ένα έμπειρο μάτι, όμως, που γνωρίζει από μόδα, αντιλαμβάνεται τόσο το έμφυτο στιλ όσο και την αντιγραφή.
Ο φακός δείχνει και την ομορφιά, αλλά και την ατέλεια».

vassia kostara, teuxos 41, instyle

Διαβάστε επίσης:

Αντιγράψτε το look παραλίας της Μαρίας Ηλιάκη με κομμάτια που ήδη έχετε στη ντουλάπα σας

Ανθή Μιμηγιάννη