Τόνια Φουσέκη: Αυτή είναι η Ελληνίδα πάνω στις αναλογίες της οποίας έραβε τα ρούχα του ο Valentino

Η Τόνια Φουσέκη, δημιουργός της Athens Χclusive Designers Week και μάνατζερ του Μιχάλη Ζαμπίδη μιλάει στο People για την περίοδο που δούλευε ως μοντέλο στην τηλεόραση, την τιμή που της έκανε ο σχεδιαστής Valentino, αλλά και την αγάπη της για την ελληνική μόδα και την προώθησή της εκτός συνόρων. To μόντελινγκ, η τηλεόραση και οι διεθνείς πασαρέλες Γεννήθηκε στην Αθήνα. Τελειώνοντας το σχολείο, σπούδασε ψυχολογία και μάρκετινγκ, ενώ στον ελεύθερο χρόνο της ξεκίνησε να ασχολείται με το μόντελινγκ. «Ήταν κάτι που ποτέ μου δεν κυνήγησα. Μπαίνοντας, όμως, στο χώρο της μόδας, την αγάπησα ακόμα πιο πολύ. Αρχικά δούλεψα ως μοντέλο σε πρωινές εκπομπές στην ιδιωτική τηλεόραση (σ.σ. Η παρθενική της τηλεοπτική εμφάνιση ήταν στην πρωινή εκπομπή Καλώς Τους στον Alpha, που παρουσίαζε η Ρούλα Κορομηλά), ενώ έχω περπατήσει σε catwalksόχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό. «Μια από τις καλύτερές μου στιγμές ως μοντέλο ήταν όταν με διάλεξε ο σχεδιαστής Valentino, καθώς ήθελε να ράβουν τα ρούχα για τις κολεξιόν του πάνω στις δικές μου αναλογίες. Εκείνη την εποχή, μου είχαν προτείνει σταθερή συνεργασία, θα έπρεπε όμως να μετακομίσω μόνιμα στην Ιταλία, κάτι που δεν ήθελα» εξομολογείται. Μολονότι οι πόρτες του μόντελινγκ είχαν ανοίξει διάπλατα για την Τόνια, εκείνη προτίμησε να ολοκληρώσει τις σπουδές της και να μείνει στην Ελλάδα. «Δεν τόλμησα να κάνω το επόμενο βήμα, διότι θεωρούσα πως το μόντελινγκ είναι κάτι συμπληρωματικό στη ζωή μου» εξηγεί. Όμως, από την εποχή που εργαζόταν ως μοντέλο, άρχισε να ασχολείται με την επικοινωνία και το μάρκετινγκ στο χώρο της μόδας. Το όνειρο που έγινε πραγματικότητα Μέσα από τις τηλεοπτικές της εμφανίσεις την προσεγγίζει μια διαφημιστική εταιρεία και, γνωρίζοντας πως η Τόνια έχει σπουδάσει μάρκετινγκ, της προτείνει να αναλάβει το αντίστοιχο τμήμα της εταιρείας. Έκτοτε, η συνεργασία της με τους τηλεοπτικούς σταθμούς πήρε διαφορετική μορφή. «Άρχισα να συνεργάζομαι με τα κανάλια στο κομμάτι της προώθησης κάποιων fashion brands. Δεν σου κρύβω πως και το πρώτο μου πτυχίο πάνω στην ψυχολογία με βοήθησε πολύ σε όλες τις επαγγελματικές μου κινήσεις» δηλώνει. Τελικά αυτό που στο παρελθόν θεωρούσε «συμπληρωματικό» στη ζωή της, η μόδα, έγινε ο χώρος στον οποίο δραστηριοποιήθηκε επαγγελματικά. «Σιγά σιγά διαπίστωνα πως η ενασχόληση με το χώρο της μόδας είναι δημιουργική, σε εμπνέει και σε βοηθά να ανανεώνεσαι. Για να παρουσιάσεις μόδα, πρέπει να βρίσκεις πάντα έξυπνους τρόπους να την προωθείς». Με αυτό ακριβώς το σκεπτικό κινήθηκε η Τόνια και πριν από εννέα χρόνια έκανε πραγματικότητα τη Διεθνή Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας. «Πιστεύω πως οι Έλληνες σχεδιαστές αξίζουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε μια διοργάνωση διεθνών προδιαγραφών, ώστε να αναδειχθούν και να επεκτείνουν το δίκτυο των συνεργασιών τους εντός και εκτός συνόρων» λέει. mixalis-zabidis-fouseki-people-148-4 Και εγένετο AXDW Από την πρώτη κιόλας στιγμή, η απήχηση που είχε η AΧDW ήταν μεγάλη, ενώ τα media στήριξαν με ενθουσιασμό αυτή την προσπάθεια. «Πολλοί νέοι σχεδιαστές εκείνης της εποχής, όπως οι Celebrity Skinκαι ο Στέλιος Κουδουνάρης, ξεκίνησαν την καριέρα τους μέσα από τη συγκεκριμένη διοργάνωση. Μεταξύ άλλων, δίνουμε το βήμα σε νέους και ταλαντούχους σχεδιαστές ώστε να δείξουν τη δουλειά τους και να τους γνωρίσει η αγορά» λέει. Μετά από εννέα χρόνια και με τη 19η Εβδομάδα Μόδας που βρίσκεται σε εξέλιξη, αναρωτιέμαι αν έχει υπάρξει κάποια διοργάνωση της AXDW που δεν θα ξεχάσει ποτέ. «Κάθε φορά είναι διαφορετική και συναρπαστική, ωστόσο η Εβδομάδα Μόδας που μου έμεινε ανεξίτηλη στη μνήμη μου ήταν εκείνη που φιλοξενήσαμε την κολεξιόν “Anglomania” της Vivienne Westwood, μια σχεδιάστρια-θρύλο της μόδας. Για να παρουσιάσει την κολεξιόν της στην Ελλάδα, ζήτησε απίστευτα πράγματα όσον αφορά στις προδιαγραφές της παραγωγής. Ήθελε να είναι όλα στην εντέλεια για την ομάδα της και επιθυμούσε να έχουμε σαμπάνιες στα παρασκήνια. Εντέλει, έμεινε απόλυτα ικανοποιημένη, τόσο με τον επαγγελματισμό όσων δούλεψαν, όσο και για τη φιλοξενία που παρείχαμε στους στενούς της συνεργάτες. Η ίδια, εξαιτίας μιας ξαφνικής αδιαθεσίας, δεν κατάφερε να παραστεί στην επίδειξη, αλλά έστειλε το δικό της μήνυμα μέσα από ένα video wall». Στη φετινή διοργάνωση, η Τόνια και οι συνεργάτες της έχουν ένα αξιόλογο ρόστερ Ελλήνων και ξένων σχεδιαστών, με πρωτοποριακές ιδέες που θα συζητηθούν. «Παρά την οικονομική κατάσταση και τα κοινωνικοπολιτικά δεδομένα στην Ελλάδα, καταφέραμε να φέρουμε αγοραστές από Ευρώπη, Αμερική και Ντουμπάι, πράγμα σημαντικό για τη διεύρυνση των συνεργασιών των Ελλήνων σχεδιαστών και την εξωστρέφεια της ελληνικής μόδας. Επίσης, media από όλο τον κόσμο καλύπτουν την AXDW, κάτι που βοηθά στην προώθηση της ελληνικής μόδας εκτός συνόρων. Δυστυχώς, εξαιτίας της κρίσης, οι μεγάλοι οίκοι μόδας του εξωτερικού δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον να έρθουν και να παρουσιάσουν της νέες τους κολεξιόν στην Αθήνα, καθώς πλέον δεν υπάρχουν ισχυροί Έλληνες αντιπρόσωποι, όπως υπήρχαν τα προηγούμενα χρόνια». Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα.]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα