#TOMMYNOW: Δείτε live από το Μιλάνο ένα από τα πιο μεγάλα fashion shows

Θα θέλατε να είστε στο Μιλάνο και να παρακολουθείτε τα shows που πραγματοποιούνται στην Εβδομάδα Μόδας που βρίσκεται σε εξέλιξη; Και ποια fashionista δε θα το ήθελε; Επειδή ο Tommy Hilfiger ξέρει πολύ καλά την επιθυμία των αμέτρητων fans του σε όλο τον κόσμο, να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο, για ακόμα μία χρονιά δίνει τη δυνατότητα μέσω διαδικτύου, να παρακολουθήσουμε όλοι το πιο εντυπωσιακό fashion show.

Φέτος το #Tommynow ταξιδεύει στο Μιλάνο, και παρουσιάζει ακόμα μία συλλογή που θα είναι αμέσως διαθέσιμη στα καταστήματα, μιας και πλέον ο Tommy Hilfiger έχει αγκαλιάσει πλήρως τη φιλοσοφία «see now, buy now». Έτσι δε θα χρειαστεί να περιμένετε για να αποκτήσετε τα κομμάτια που θα ξεχωρίσετε από την πασαρέλα. Επιπλέον όπως ενημέρωσε ο ίδιος ο Tommy Hilfiger, με αυτό το show θα παρουσιαστεί και το τελευταίο κεφάλαιο της συνεργασίας του με τη Gigi Hadid, άρα θα δούμε και την τελευταία συλλογή Tommy x Gigi που κάθε σεζόν μας ενθουσίαζε όλο και περισσότερο.

Aυτή τη φορά θα δούμε ένα βιωματικό high-energy event, χτισμένο γύρω από τη μόδα, την καινοτομία και τον γεμάτο αδρεναλίνη κόσμο της Formula 1. Εμπνευσμένο από την αγάπη του Tommy Hilfiger για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το show συνδυάζει την ταχύτητα και την αμεσότητα με μία vintage νοσταλγία. Το TOMMYNOW για την Άνοιξη 2018, το τέταρτο κατά σειρά runaway event του brand, θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου την Κυριακή, 25 Φεβρουαρίου του 2018, στις 8 μ.μ. στο Milano Congressi.

«Δύο χρόνια πριν, το πρώτο μας βιωματικό TOMMYNOW event αμφισβήτησε όλους τους παραδοσιακούς κανόνες της πασαρέλας. Ήταν απίστευτο να βλέπουμε την πλατφόρμα μας να εξελίσσετε κατά τη διάρκεια των χρόνων με πρωτοποριακές digital καινοτομίες», είπε ο Tommy Hilfiger. «Είμαι περήφανος για το γεγονός ότι βρίσκουμε νέους τρόπους να πιέζουμε συνεχώς τα όρια για περαιτέρω εκδημοκρατισμό της μόδας και να βάζουμε τον καταναλωτή στην καρδιά της εταιρίας μας. Το show της Άνοιξης του 2018 ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο για το TOMMYNOW καθώς πρόκειται για την ισχυρότερη πλατφόρμα μας που θα λανσάρει τις νέες συλλογές μας, φέρνοντας τον κόσμο της Formula 1 σε πρώτο πλάνο και γιορτάζοντας τη νέα συνεργασία μας με τη Mercedes-AMG Petronas Motorsport».

Η Tommy Hilfiger πρόσφατα ανακοίνωσε ότι έχει προχωρήσει σε μια πολυετή στρατηγική συνεργασία με την τέσσερις φορές Παγκόσμια Πρωταθλήτρια της Formula 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport., ως επίσημος Apparel Partner της, ξεκινώντας από τη σεζόν 2018. Η παγκόσμια lifestyle σχεδιαστική ομάδα του brand, δούλεψε μαζί με την καλύτερη αγωνιστική ομάδα στον κόσμο και πρωτοπόρο στον τομέα των αυτοκινήτων, προκειμένου να φέρει νέα και μοναδικά digital στοιχεία στο TOMMYNOW show. Για τον εορτασμό αυτής της συνεργασίας, το TOMMYNOW “DRIVE” θα φέρει πάνω από 2,000 καλεσμένους, -συμπεριλαμβανομένων καταναλωτών, media, VIP, buyers, και influencers από τον χώρο της μόδας-, μέσα στον κόσμο των αγώνων ταχύτητας με συναρπαστικές δράσεις.

Μια τέτοια δράση αποτελεί το Bose Virtual Race Garage το οποίο παρουσιάζει τα QuietComfort 35 II Noise-Canceling Ασύρματα Ακουστικά, ευγενική προσφορά της Bose. Ακόμα, το TOMMYNOW “DRIVE” συμπεριλαμβάνει το F1 Race Simulator και το F1 Pitstop Challenge, και τα δύο ευγενική προσφορά της Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

Μετά την επιτυχία των τριών πρώτων TOMMYNOW, το show για την Άνοιξη του 2018 ενισχύει το ήδη υπάρχον format του Tommy Hilfiger “See Now, Buy Now”. Στην πασαρέλα θα παρουσιαστούν για δεύτερη φορά η γυναικεία και ανδρική συλλογή HILFIGER COLLECTION, σε συνδυασμό με την τέταρτη TommyXGigi capsule συλλογή, σχεδιασμένη από τον Tommy Hilfiger σε συνεργασία με τη Gigi Hadid, διεθνές supermodel και παγκόσμια TOMMY HILFIGER ambassador της γυναικείας συλλογής.

Το TOMMYNOW concept συνεχίζει να είναι πρωτοποριακό και καινοτόμο, όπου η νέα τεχνολογία εξελίσσεται και ενσωματώνεται μέσα στην επιχειρηματική δραστηριότητα της Tommy Hilfiger. Αυτή τη σεζόν, η εμπειρία TOMMYNOW “Behind the Drive”, χρησιμοποιεί parallax effects, προσδίδοντας μια επιβλητική digital storytelling ατμόσφαιρα. Με τη σάρωση QR codes τοποθετημένων στο μεταμορφωμένο Milano Congressi, οι καλεσμένοι μπαίνουν στον κόσμο του TOMMYNOW. Το αποκλειστικό περιεχόμενο, περιλαμβάνει την εξέλιξη της TommyXGigi capsule συλλογής για την Άνοιξη 2018 καθώς και του αγωνιστικού αυτοκινήτου της Formula 1 Mercedes-AMG Petronas Motorsport.

Το Φθινόπωρο του 2016, η TOMMY HILFIGER έγινε το πρώτο brand που λάνσαρε το A.I. conversational-commerce TMY.GRL chatbot για το Facebook Messenger. Την Άνοιξη του 2017, το TMY.GRL εξελίχθηκε σε μία μοναδική λειτουργία Τεχνητής Νοημοσύνης που προσφέρει προσωπική στιλιστική εμπειρία (A.I.-powered personal stylist experience) κάνοντας το «ταξίδι» του καταναλωτή ακόμη πιο εξατομικευμένο. Το TMY.BOY λανσαρίστηκε το Φθινόπωρο του 2017, δημιουργώντας προτάσεις με look για την ανδρική HILFIGER COLLECTION συλλογή βασισμένες στις προτιμήσεις των καταναλωτών για κάθε περίσταση. Αυτή τη σεζόν το chatbot θα παρέχει celebrity styling συμβουλές μέσω περιεχομένου βίντεο από influencers στο TOMMYNOW “DRIVE” μοιράζοντας τα αγαπημένα TOMMY HILFIGER look για την Άνοιξη του 2018.

Υλικό από το #TOMMYNOW show θα είναι διαθέσιμο μέσω των social media καναλιών του brand και online στο tommy.com.

Οι φίλοι και οι fan καλούνται να συμμετέχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση του #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.

Συντονιστείτε λοιπόν στις 9μμ ώρα Ελλάδας, για να δείτε τι έχει ετοιμάσει αυτή τη φορά ο ευρηματικός δημιουργός.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα