Νέα

Τι ετοιμάζει πάλι ο Tommy Hilfiger;

Διαβάστε όλες τις λεπτομέρειες για το νέο του εγχείρημα. 

 

Πέννυ Καρακάση

tommy hilfiger, homepage imageΤο To θα κλείσει την Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο με ένα βιωματικό event την Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018 στις 20.00 (ώρα Ιταλίας). Το σόου αντικατοπτρίζει τη συνεχή δέσμευση του Tommy Hilfiger να φέρνει το TOMMYNOW σε διαφορετικές πόλεις και παγκόσμια κοινά σε συνέχεια των υπερπαραγωγών που έγιναν στο “Tommy Pier” στη Νέα Υόρκη για το Φθινόπωρο 2016, το “TOMMYLAND” στο Λος Άντζελες για την Άνοιξη 2017, και το “ROCKCIRCUS” στο Λονδίνο για το Φθινόπωρο 2017 στο εμβληματικό Roundhouse.

«Το όραμά μου για το TOMMYNOW ήταν να δημιουργήσω μια παγκόσμια πλατφόρμα που θα μπορεί να ταξιδεύει την εμπειρία του show σε όλο τον κόσμο και σε νέα κοινά» δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Αφορά στη συνένωση της μόδας, με την ψυχαγωγία και την ποπ κουλτούρα με επιδείξεις και εμπνευσμένες διαδραστικές ενέργειες που είναι σχεδιασμένες για τους καταναλωτές. Ως μια από τις παγκόσμιες πρωτεύουσες της μόδας, το Μιλάνο αποτελεί το τέλειο μέρος για να γιορτάσουμε το επόμενο TOMMYNOW show μας».

Το TOMMYNOW fashion show θα περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία look από τις συλλογές HILFIGER COLLECTION καθώς και την TommyXGigi capsule συλλογή η οποία αποτελεί την τέταρτη συνεργασία με το supermodel και παγκόσμια πρέσβειρα της γυναικείας TOMMY HILFIGER συλλογής Gigi Hadid.

Μετά την επιτυχία των τριών πρώτων TOMMYNOW σόου, το event για την Άνοιξη 2018 θα χτίσει επάνω στο Tommy Hilfiger signature format “See Now, Buy Now”. Όλα τα ανδρικά και γυναικεία look θα είναι διαθέσιμα σε περισσότερες από 70 χώρες, στα social media, μέσω livestream, μέσω της καινοτόμας πλατφόρμας image recognition commerce app TOMMYNOW SNAP που περιλαμβάνει εφαρμογές αυξημένης πραγματικότητας επιτρέποντας στο κοινό να αγοράσει απευθείας από την πασαρέλα καθώς και το A.I.-powered TMY.GRL και TMY.BOY conversational commerce bot για το Facebook Messenger.

κολουθήστε το InStyle στο instagram

Πέννυ Καρακάση