Διατροφή

«Θέλω να χάσω τα παχάκια της μέσης και λίπος από τα πόδια σε λίγες εβδομάδες»

Οι ειδικοί απαντούν σε κάθε μας απορία. 

InStyle.gr

diet
«Θέλω να χάσω τα παχάκια της μέσης και λίπος από τα μπούτια σε λίγες εβδομάδες»

Ερώτηση: Είμαι 1,60 και θέλω να χάσω τα παχάκια της μέσης και λίπος από τα μπούτια σε λίγες εβδομάδες. Πάω γυμναστήριο 4 φορές την εβδομάδα και πέρσι είχα καταφέρει να χάσω 15 κιλά, αλλά τώρα δεν μπορώ να αντισταθώ εύκολα σε “πειρασμούς”. Μπορείτε να μου βρείτε μια εύκολη λύση να έχω χάσει τουλάχιστον 5-6 κιλά μέχρι το καλοκαίρι; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Θα ήταν καλό μαζί με το γυμναστήριο να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη διατροφή η οποία θα συμβάλει στη μείωση του ολικού λίπους στο σώμα σου και συνεπώς θα μειωθούν και οι πόντοι στην περιφέρειά σου.

Απόφυγε τα ακραία διατροφικά σχήματα μονοφαγίας γιατί περιορίζουν την πρόσληψη μικροθρεπτικών συστατικών, γεγονός επικίνδυνο για την υγεία. Ακολούθησε μια διατροφή με ποικιλία τροφίμων που να ανταποκρίνεται στο μεσογειακό διατροφικό πρότυπο.

Φρόντισε να είσαι εφοδιασμένη με τα κατάλληλα τρόφιμα και στο σπίτι να μην υπάρχουν “διατροφικοί πειρασμοί”. Έτσι ακόμη και την ώρα της λιγούρας αναγκαστικά θα επιλέξεις κάτι υγιεινό. Κάνε μικρά και συχνά γεύματα επιλέγοντας υγιεινούς συνδυασμούς και μη μείνεις νηστική πάνω από 3-4 ώρες.

Αυτό που μπορείς να κάνεις ώστε να βοηθήσεις στη μείωση του λίπους είναι να ακολουθήσεις τα παρακάτω:

  • Τροφές που βοηθάνε στην αποφυγή της συσσώρευση λίπους του κάτω μέρος του σώματος είναι: ηλιόσπορος, σουσάμι, φασόλια, φακές, ρεβίθια, κουνουπίδι, μπρόκολο, δημητριακά και ζυμαρικά ολικής αλέσεως, ψωμί πολύσπορο, αναποφλοίωτο ρύζι.
  • Κατανάλωσε καθημερινά τρόφιμα ολικής αλέσεως(υπάρχει συσχέτιση κατανάλωσης τροφίμων ολικής αλέσεως και μείωσης περιμέτρου κοιλιάς).
  • Κατανάλωση πράσινου τσαγιού (2-3 ποτήρια καθημερινά). Οι κατεχίνες, που περιέχει το πράσινο τσάι, συμβάλλουν στην οξείδωση των αποθηκευμένων λιπών ενεργοποιώντας τον μεταβολισμό και μειώνουν το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.
  • Κατανάλωσε 2-3 φορές εβδομαδιαία ψάρια (τα ω3 λιπαρά βελτιώνουν την ευαισθησία στην ινσουλίνη η οποία βοηθά στην μείωση του λίπους της κοιλιάς.
  • Απέφυγε την κατανάλωση αλκοόλ, καθώς αφυδατώνει το σώμα, και τα αναψυκτικά με ζάχαρη, όπως επίσης και την υπερβολική πρόσληψη αλατιού, το οποίο μπορεί να συμβάλει στην κατακράτηση νερού.

Μπορείς να προσαρμόσεις τις διατροφικές σου συνήθειες έτσι ώστε να περιορίσεις τη λιγούρα σου χωρίς να καταστρέψεις εντελώς την διατροφή σου.

Καλή επιτυχία!

Μαριαλένα Γαλανού
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
Email: margi.59@hotmail.com

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόβλημα σας,

θα πρέπει να επισκεφτείτε κάποιον Διαιτολόγο – Διατροφολόγο!

InStyle.gr