Διατροφή

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η δίαιτα που την έκανε να πέσει ένα νούμερο στο τζιν της

InStyle.gr

stamatina tsimtsili, homepage image

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή, που έχει και δύο όμορφα κοριτσάκια -τα οποία τα γέννησε με πολύ μικρή διαφορά μεταξύ τους- είναι από τις πιο καλλίγραμμες παρουσιάστριες της ελληνικής τηλεόρασης. Αν και όπως λέει τρώει τα πάντα, προσπαθεί να προσέχει τη διατροφή της ώστε να μην παίρνει επιπλέον κιλά που μετά της είναι δύσκολο να χάσει. Μέσα από το blog της μάλιστα σήμερα, μοιράστηκε την αποτοξινωτική δίαιτα που ακολουθεί όταν θέλει να ξεφουσκώσει και να χάσει γρήγορα πόντους.  Η βασική αρχή της συγκεκριμένης αποτοξωνιτικής διατροφής, όπως λέει, είναι να εξαλείψει ανώδυνα για μία εβδομάδα τα τρόφιμα εκείνα τα οποία περιέχουν τοξίνες και δυσχεραίνουν τις οργανικές λειτουργίες. Ονομάζεται The Painlesss Detox Diet, διαρκεί μία εβδομάδα και τα αποτελέσματα της φαίνονται τόσο άμεσα ώστε να δείτε άμεσα διαφορά στο τζιν σας.

Δείτε τι πρέπει να τρώτε και τι όχι για να ακολουθήσετε το πρόγραμμά της και να δείτε γρήγορα αποτελέσματα.

Ξεκινώντας…

Το πρώτο βήμα για μια επιτυχημένη αποτοξίνωση είναι η αποκατάσταση των βέλτιστων επιπέδων ενυδάτωσης. Φρόντισε να πίνεις δύο έως τρία λίτρα νερό, καθώς και αφεψήματα, τα οποία θα ενυδατώσουν τα κύτταρά σου και θα καθαρίσουν το πεπτικό σου σύστημα. Έτσι, μετά από μία ή δύο ημέρες, θα παρατηρήσεις το δέρμα και τα μάτια σου να φαίνονται πιο φωτεινά και το σωσιβιάκι γύρω από την περιοχή της κοιλιάς να υποχωρεί.

Επόμενο βήμα είναι να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Ο στόχος είναι περίπου τρία φλιτζάνια σαλάτα την ημέρα το λιγότερο, όπως και 2 με 3 μερίδες φρούτων.

Επιτρέπονται

• Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο τόνος ή ο σολομός.

• Προτίμησε για σνακ ξηρούς καρπούς, σπόρους και φρέσκα φρούτα, που είναι ελαφριά.

• Βιολογικό κοτόπουλο, φρέσκα ψάρια, tofu και αυγά.

• Οι ρυζογκοφρέτες, η σίκαλη και τα δημητριακά με βάση το καλαμπόκι και τη βρόμη.

• Το γάλα από σόγια ή ρύζι, καθώς και τυρί ή γιαούρτι από σόγια.

Απαγορεύονται

• Όλα τα είδη ψωμιού, τα δημητριακά, τα γαλακτοκομικά, τα ζυμαρικά και το ρύζι.

• Το κόκκινο κρέας και τα παράγωγά του, όπως μπέικον, ζαμπόν, πατέ και αλλαντικά, καθώς η τακτική κατανάλωσή τους δυσχεραίνει τον οργανισμό να αφομοιώσει το τόσο υψηλό επίπεδο κορεσμένων λιπαρών, τα επίπεδα αλατιού και τα τεχνητά συντηρητικά.

• Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες (κέικ, μπισκότα, junk food).

• Τα κορεσμένα λίπη από βούτυρο, μαργαρίνη, τηγανητά, σάλτσες και πατατάκια, τα τεχνητά συντηρητικά και πρόσθετα, συμπεριλαμβανομένης της ζάχαρης.

Υπέρ

• Είναι τόσο εύκολη, σχεδόν ονειρεμένη, και δεν έχει καμία σχέση με όσα ακούς και έχεις συνδέσει τις χημικές δίαιτες.

• Διαρκεί μόνο μία εβδομάδα.

• Δεν σε αφήνει να πεινάς σε καμία περίπτωση.

• Σε βοηθάει να εξουδετερώσεις τις βασανιστικές λιγούρες.

• Έτσι, απλά κι ανώδυνα (χωρίς σχεδόν να το καταλάβεις), το σώμα σου απαλλάσσεται από τις συσσωρευμένες τοξίνες, εξισορροπώντας τις λειτουργίες του οργανισμού.

• Σε ανακουφίζει από προβλήματα υγείας, την αύξηση του σωματικού βάρους, τη δυσπεψία, τους πονοκεφάλους, το θαμπό δέρμα και το αίσθημα της απώλειας ενέργειας.

InStyle.gr