Διατροφή

Σταματίνα Τσιμιτσιλή: «H δίαιτα των δύο εβδομάδων που με σώζει πάντα»

Η διατροφή που μοιράστηκε μέσα από το blog της. 

InStyle.gr

stamatina tsimtsili
Σταματίνα Τσιμιτσιλή: «H δίαιτα των δύο εβδομάδων που με σώζει πάντα»

Θέλετε να χάσετε πόντους και να κάψετε λίπος; Ακολουθήστε τη δίαιτα της Σταματίνας για δύο εβδομάδες και τα αποτελέσματα θα είναι άμεσα και θεαματικά!

Διαβάστε αναλυτικά το πρόγραμμα διατροφής της, όπως το είδαμε μέσα από το blog της στο Youweekly.gr παρακάτω.

Ημέρα 1η και 8η

Γεύμα 1: Ομελέτα με 1 ολόκληρο αυγό (με τον κρόκο) και 2 ασπράδια σε αντικολλητικό τηγάνι (1κ.γλ. ελαιόλαδο) και 1 λεπτή φέτα ψωμί ολικής άλεσης
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο πορτοκάλι
Γεύμα 3: 1 κονσέρβα τόνου σε νερό (112 γρ.), ½ φλ. βρασμένο σκούρο ή λευκό ρύζι και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: 3 φέτες άπαχο ζαμπόν και 2 παξιμαδάκια ολικής άλεσης
Γεύμα 5: 1 μέτριο φιλέτο κοτόπουλου, 1 βραστή πατάτα μέτριου μεγέθους και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ημέρα 2η και 9η
Γεύμα 1: ½ φλ. άπαχο κότατζ και 1 μέτριο μήλο
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο πορτοκάλι
Γεύμα 3: 1 μικρό μοσχαρίσιο φιλέτο, ½ φλ. σκούρο ρύζι ή πουρές πατάτας και όσα λαχανικά θέλεις με 3 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: 1 ποτήρι άπαχο γάλα και 1 μικρή μπανάνα
Γεύμα 5: 1 μέτριο φιλέτο ξιφία ή πέρκας ή σολομού με 1 κ.σ. λαδολέμονο, 1 βραστή πατάτα μέτριου μεγέθους και όσα λαχανικά ή χόρτα θέλεις με 1 κ.γλ. ελαιόλαδο.
 
Ημέρα 3η και 10η
Γεύμα 1: 3 φέτες άπαχο ζαμπόν και ½ φλ. νιφάδες βρόμης
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μικρή μπανάνα
Γεύμα 3: 1 μέτριο μπιφτέκι από κιμά γαλοπούλας, ½ φλ. βρασμένα ζυμαρικά με 1 κ.σ. σάλτσα της αρεσκείας σου και όσα λαχανικά θέλεις με 1 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: ½ φλ. άπαχο κότατζ και 1 μέτριο ακτινίδιο
Γεύμα 5: 1 κονσέρβα τόνου σε νερό, ½ φλ. βρασμένο σκούρο ή λευκό ρύζι και όσα λαχανικά ή χόρτα θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ημέρα 4η και 11η
Γεύμα 1: Ομελέτα με 3 ασπράδια αυγών (1 κ.γλ. ελαιόλαδο) και 2 παξιμαδάκια ολικής άλεσης
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο πορτοκάλι
Γεύμα 3: 1 φλ. βρασμένες φακές ή ρεβίθια ή φασόλια, ½ φλ. βρασμένο σκούρο ρύζι και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: 1 κομμάτι τυρί φέτα (περίπου 40 γρ.) και 1 μήλο
Γεύμα 5: 1 μικρή άπαχη χοιρινή μπριζόλα, 1 ψητή ή βραστή πατάτα μέτριου μεγέθους και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ημέρα 5η και 12η
Γεύμα 1: 3 φέτες άπαχο ζαμπόν και 1 λεπτή φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές ολικής άλεσης
Γεύμα 2: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο αχλάδι ή μήλο
Γεύμα 3: 1 μέτριο μοσχαρίσιο μπιφτέκι, ½ φλ. βρασμένα ζυμαρικά με 1 κ.σ. σάλτσα της αρεσκείας σου και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: ½ φλ. άπαχο κότατζ και 2 παξιμαδάκια ή κριτσίνια ολικής άλεσης
Γεύμα 5: 1 μέτριο φιλέτο κοτόπουλου, ½ φλ. βρασμένος αρακάς ή σκούρο ρύζι και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο.

Ημέρα 6η και 13η
Γεύμα 1: 1 βραστό αυγό με τον κρόκο, 2 βραστά ασπράδια αυγών και ½ φλ. νιφάδες βρόμης
Γεύμα 2: 1 ποτήρι άπαχο γάλα και 1 μέτριο μήλο ή πορτοκάλι
Γεύμα 3: 1 φλ. βρασμένα άσπρα φασόλια, ½ φλ. βρασμένο σκούρο ρύζι ή καλαμπόκι και όσα λαχανικά θέλεις με 3 κ.γλ. ελαιόλαδο
Γεύμα 4: 1 άπαχο γιαούρτι και 1 μέτριο πορτοκάλι (ή μήλο αν έφαγες πορτοκάλι στο γεύμα 2)
Γεύμα 5: 1 μέτριο φιλέτο σολομού ή ξιφία ή πέρκας με 1 κ.σ. λαδολέμονο, 1 βραστή ή ψητή πατάτα ή ½ φλ. σκούρο ρύζι και όσα λαχανικά ή χόρτα θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ημέρα 7η και 14η
Γεύμα 1: 1 ποτήρι άπαχο γάλα και ½ φλ. δημητριακά ολικής άλεσης
Γεύμα 2: ½ φλ. άπαχο κότατζ και 1 μέτριο μήλο
Γεύμα 3: Μεγάλη σαλάτα με όσα κι όποια λαχανικά θέλεις στην οποία θα προσθέσεις ½ φλ. κομματάκια βρασμένης γαλοπούλας ή κοτόπουλου ή άπαχου ζαμπόν, ½ φλ. βρασμένο καλαμπόκι ή αρακά, 1 κ.σ. κοπανισμένα καρύδια ή ½ ψιλοκομμένο αβοκάντο και 2 κ.γλ. ελαιόλαδο ή 2 κ.σ. σάλτσα γιαουρτιού
Γεύμα 4: 1 άπαχο γιαούρτι με 2 κ.γλ. μέλι
Γεύμα 5: 1 μέτριο μπιφτέκι γαλοπούλας η μοσχαρίσιο, 1 μικρή αραβική πίτα ολικής άλεσης και όσα λαχανικά θέλεις με 2 κ.γλ. ελαιόλαδο

Ακολουθήστε το Instyle στο Instagram

InStyle.gr