Ο Tommy Hilfiger έφερε το Tommynow “See now, buy now” runway event στο Παρίσι για την άνοιξη του 2019

Ο Tommy Hilfiger ταξίδεψε στο Παρίσι μαζί με την Αμερικανίδα ηθοποιό και global brand ambassador, Zendaya για να γιορτάσουν τη συνεργασία τους εμπνευσμένη από τα icons των ‘70s και το Battle of Versailles fashion show του 1973.

Το βιωματικό event γιόρτασε τη μόδα με τα γυναικεία runway look να είναι διαθέσιμα προς πώληση μέσω ενός δικτύου καναλιών σε παραπάνω από 70 χώρες.

ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ (Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019) – Η Tommy Hilfiger η οποία ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], ανακοινώνει το TOMMYNOW βιωματικό runway event το οποίο παρουσίασε την TommyXZendaya collaborative συλλογή. Το σόου γιόρτασε και τίμησε τις iconic γυναίκες της Αμερικανικής pop κουλτούρας των 70’s, το Battle of Versailles fashion show του 1973 καθώς και το ισχυρό statement  που άφησαν τα Αμερικανικά μοντέλα που περπάτησαν τότε στο catwalk.

Το TOMMYNOW runway show συνεχίζει να φέρνει το πνεύμα του brand κοντά σε καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Από το Φθινόπωρο του 2016, το σόου έχει ταξιδέψει σε πόλεις στην Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία και σε κάθε στάση συνεχίζει να εμπνέει τον TOMMY HILFIGER η νεανικότητα και η αισιόδοξη ενέργεια των καταναλωτών κάθε πόλης. Το “TOMMYNOW παρουσίασε την TommyXZendaya” συλλογή στο Θέατρο Champs-Élysées. Το event ακολούθησε το επιτυχημένο format του Tommy Hilfiger, το signature “See Now, Buy Now” και τα runway looks ήταν διαθέσιμα προς πώληση μέσα από ένα δίκτυο καναλιών σε παραπάνω από 70 χώρες.

AMERICANS IN PARIS

Αυτή τη σεζόν το TOMMYNOW πραγματοποιήθηκε στην Πόλη του Φωτός και παρουσίασε τη συλλογή TommyXZendaya, την πρώτη συλλογή από τη συνεργασία του Tommy Hilfiger με τη Zendaya, την global brand ambassador για τις γυναικείες συλλογές. Η έμπνευση του σόου προήλθε από το ιστορικό Battle of Versailles του 1973 όπου η νέα γενιά των supermodels της εποχής, έφερε το Αμερικανικό sportswear στις Ευρωπαϊκές πασαρέλες μέσα από μια πρωτοφανή γοητεία.

Τα χειροποίητα zodiac prints αποτέλεσαν τον ακρογωνιαίο λίθο της θετικότητας και παράλληλα με το tailored suiting προσέφεραν ένα ζωντανό twist στα γυναικεία ενδύματα. Τα πουλόβερ και τα φορέματα απέπνεαν εμπιστοσύνη, ενώ τα πολυτελή δέρματα και οι σέξι denim σιλουέτες έβαλαν τη θηλυκότητα στο επίκεντρο.

Η συλλογή για την Άνοιξη του 2019 γιορτάζει την αισιοδοξία και τη δύναμη της σημερινής σύγχρονης γυναίκας, ενώ αποτίνει φόρο τιμής στα icons της δεκαετίας του ’70 και τη free-spirit κουλτούρα της εποχής που ενέπνευσαν τον Tommy να ανοίξει το πρώτο του κατάστημα, το People’s Place. 

TOMMY HILFIGER SS19 PARIS FASHION WEEK

 

TOMMY HILFIGER SS19 PARIS FASHION WEEK

THE CAST 

Για να ζωντανέψει την έμπνευση της «Μάχης των Βερσαλλιών, το εμβληματικό cast συγκέντρωσε iconic supermodels που έφεραν την επανάσταση τον χώρο της μόδας για περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες.

Η μούσα της μόδας, η disco queen της δεκαετίας του ’70, η εμβληματική προσωπικότητα της νυχτερινής ζωής του Παρισιού, η pop star της δεκαετίας του ’80 Grace Jones έκλεισε την παράσταση. Πλαισιώθηκε από την Pat Cleveland, την πρώτη μαύρη supermodel στον κόσμο, η οποία περπάτησε στο original Battle of Versailles runway του 1973, την Beverly Johnson, την πρώτη Αφρο-αμερικανίδα supermodel που εμφανίστηκε στο εξώφυλλο της Αμερικανικής Vogue, καθώς και το supermodel και ηθοποιό Beverly Peele, που έχει εμφανιστεί σε περισσότερα από 250 εξώφυλλα περιοδικών μόδας. Η Veronica Webb, η πρώτη Αφρο-αμερικανίδα που υπέγραψε συμβόλαιο καλλυντικών με τη Revlon, εμφανίστηκε επίσης στην πασαρέλα, μαζί με τα supermodels της δεκαετίας του ’90 Debra Shaw και Chrystèle Saint Louis Augustin, καθώς και το supermodel και αστέρι της Vogue Brandi Quinones.

Τα εμβληματικά supermodels συνενώθηκαν με τα παγκοσμίου φήμης ταλέντα του σήμερα, μεταξύ των οποίων οι Jourdan Dunn και Winnie Harlow, οι οποίες μεταξύ άλλων συμμετέχουν στα show και στην ιστορία της Tommy Hilfiger για σχεδόν δέκα χρόνια. Ένα νέο κύμα μοντέλων περπάτησε επίσης στο catwalk TOMMYNOW, όπως οι Anita Marshall, Thais Borges και Carissa Pinkston.

 

TO TOMMYNOW ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΗ TOMMYXZENDAYA

Πάνω από 1.350 καλεσμένοι περιλαμβανομένων ΜΜΕ, byers, VIP, influencers και καταναλωτές από το Παρίσι απόλαυσαν εμπνευσμένες και απροσδόκητες εμπειρίες. Καθώς οι προσκεκλημένοι που έμπαιναν στο Théâtre des Champs-Élysées, ταξίδευαν πίσω στον χρόνο στις disco της δεκαετίας του 70 μέσα από retro arcade παιχνίδια όπως το Pac-Man και το Space Invaders τα οποία βρισκόντουσαν κατά μήκος του venue. Στο pop-up store, οι fan μπορούσαν να αγοράσουν zodiac-inspired σχέδια από την Ανοιξιάτικη TommyXZendaya collaborative συλλογή. Η μουσική των 70’s οδηγούσε το κοινό στην κεντρική αίθουσα όπου περισσότεροι από 70 roller skaters χόρευαν στο φωτισμένο disco dancefloor φέρνοντας το πνεύμα του swing

στην αίθουσα. Στη συνέχεια τα εμβληματικά supermodel από τις δεκαετίες του 70,του 80 και του 90 περπάτησαν στο catwalk παρασύροντας τους παρευρισκόμενους στον κόσμο της TommyXZendaya συλλογής.

TOMMY HILFIGER SS19 PARIS FASHION WEEK

 

TOMMY HILFIGER SS19 PARIS FASHION WEEK

ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ 

Η Tommy Hilfiger συνεχίζει να συνεργάζεται με καινοτόμες επιχειρήσεις προκειμένου να δημιουργήσει εμπνευσμένα activation. Αυτή τη σεζόν, το brand συνεργάστηκε με την Unfold, ένα app το οποίο ενθαρρύνει τους χρήστες να δημιουργούν και να μοιράζονται stories για τα social media μέσα από τα ξεχωριστά design-driven template και text tools που διαθέτει. Από τις 27 Φεβρουαρίου στο Unfold, 15 TOMMY HILFIGER-branded template φτιαγμένα αποκλειστικά για τους fan σε όλο τον κόσμο ήταν διαθέσιμα προκειμένου να μπορούν να προσθέτουν το δικό τους twist στα stories τους. Προκειμένου να αναδείξουν αυτή τη συνεργασία, οι Co-Founders του Unfold Alfonso Cobo και Andy McCune ανέλαβαν να διαχειριστούν τα TOMMY HILFIGER Instagram Stories κατά τη διάρκεια του runway event  εμπλουτίζοντάς τα με στιγμές από το backstage αλλά και το front row.

#TOMMYNOW

#TommyXZendaya

#TommyHilfiger

 

Instagram: @TommyHilfiger

Snapchat: TommyHilfiger

Twitter: @TommyHilfiger

Facebook: Tommy Hilfiger

YouTube: Tommy Hilfiger

 

Πότε: Σάββατο 2 Μαρτίου 2019 στις 22.00 ώρα Ελλάδος

Που: des Champs-Élysées, Παρίσι, Γαλλία

Οι φίλοι και οι follower του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα social media χρησιμοποιώντας τα #TommyHilfiger and @TommyHilfiger.

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα