#MYBAGMYLIFE: Η νέα καμπάνια της Carpisa έχει ιδιαίτερο νόημα για τις γυναίκες (και υπέροχες τσάντες)

Στη νέα της διαφημιστική εκστρατεία, η CARPISA, μάρκα ηγέτης σε τσάντες, βαλίτσες και αξεσουάρ, μιλά στις γυναίκες και διεισδύει στον κόσμο τους με χρώμα και συναίσθημα. Ένα κόσμο πολύπλοκο, που περικλείει πολλές προσωπικότητες, αλλά που μοιράζεται τις ίδιες αξίες, την ελεύθερη σκέψη, το δυναμισμό και την θετική ενέργεια. carpisa Στην εκστρατεία πρωταγωνιστούν τρεις διαφορετικές γυναίκες: η Rula Jebreal (δημοσιογράφος και συγγραφέας), η Joana Sanz (μοντέλο) και η Alice Balossi (food blogger). Και οι τρεις με διαφορετικά επαγγέλματα, διαφορετικές συνήθειες, διαφορετικό τρόπο ζωής είναι αποφασισμένες να αντιμετωπίσουν την καθημερινότητα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Η Carpisa με μία μόνο τσάντα δημιουργεί μια ιστορία μέσα από hashtag #MYBAGMYLIFE, όπου η τσάντα μπαίνει στη ζωή τους, σεβόμενη την προσωπικότητά και το στυλ τους. Κάθε γυναίκα μπορεί να κρατήσει μια τσάντα Carpisa από το πρωί μέχρι το βράδυ και να ικανοποιήσει κάθε της ανάγκη, χάρη στη μεγάλη ποικιλία σχεδίων και χρωμάτων. carpisa, homepage image 2 Καινοτόμος και ο κατάλογος της συλλογής, αφού παρουσιάζεται σαν ένα editorial μόδας με φωτογραφίες των τριών γυναικών να εναλλάσσονται σ’αυτή τη «γυναικεία υπόθεση» Από τις 20 Σεπτεμβρίου έως τις 4 Οκτωβρίου, υπέρ της Διεθνούς Αμνηστίας, η Carpisa συμμετέχει στην καμπάνια My Body My Rights για να τερματίσει τους αναγκαστικούς γάμους που ξεκίνησαν στη Μπουρκίνα Φάσο τον Ιούλιο του 2015. Μια μεγάλη εκστρατεία ευαισθητοποίησης, κατά την οποία η Carpisa δίνει τον απόλυτο πρωταγωνιστικό ρόλο στην γυναίκα και συμβάλλει στην υπεράσπιση των κοριτσιών και των εφήβων. Ακολουθήστε το InStyle στο instagram  ]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα