Περιποίηση

It’s a No No! Αυτές οι κακές συνήθειες «σαμποτάρουν» την ομορφιά σας

Κόψτε τις και θα δείτε θεαματική διαφορά στην επιδερμίδα σας.

Χρύσα Δαρσακλή

Χρύσα Δαρσακλή

Getty Images, κακές συνήθειες

Getty Images

Θυμάστε πως πρέπει να ξεβάφεστε πριν κοιμηθείτε; Έχετε μία ενυδατική κρέμα δίπλα στο κρεβάτι σας για να μην ξεχνάτε να την χρησιμοποιείτε; Είστε σε πολύ καλό δρόμο, αλλά δυστυχώς, αν θέλετε να αποκτήσετε την αψεγάδιαστη επιδερμίδα των μοντέλων, θα πρέπει να προσπαθήσετε λίγο πιο σκληρά. Μία καλή αρχή είναι να κόψετε τις κακές συνήθειες που έχετε και σαμποτάρουν την λαμπερή, υγιή, σφριγηλή και γενικώς υπέροχη επιδερμίδα που θέλετε να βλέπετε καθημερινά στον καθρέπτη.

Υπερβολικός καθαρισμός

Είπαμε να πλένετε το πρόσωπό σας, αλλά όχι συνέχεια. Ο υπερβολικός καθαρισμός μπορεί να προκαλέσει προβλήματα και όχι να τα λύσει. Για παράδειγμα, αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα με το συνεχές πλύσιμο του προσώπου θα κάνετε το δέρμα σας ακόμα πιο λιπαρό. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως μπορείτε να μην πλύνετε το πρόσωπό σας το βράδυ. Απλά περιορίστε τον καθαρισμό μόνο σε αυτή την ώρα, τη βραδινή. Το πρωί απλά ξεπλυθείτε με άφθονο νερό για να φύγουν τα υπολείμματα από τα προϊόντα που φορέσατε πριν τον ύπνο.

Επίθεση στα σπυράκια

Είναι πειρασμός, το ξέρουμε, όμως δεν υπάρχει κάτι χειρότερο για το δέρμα σας. Με το να σπάτε τα σπυράκια (και με το να πιάνετε συνέχεια το πρόσωπό σας) επιδεινώνετε την κατάσταση και το αποτέλεσμα είναι ακόμα περισσότερα σπυράκια. Αν λοιπόν κάνει την εμφάνισή του κάποιο, μην το σπάσετε. Καθαρίστε το με λίγο αντισηπτικό και βάλτε του λίγη κορτιζονούχα κρέμα (πολύ λίγη). Σε λίγες ημέρες θα φύγει, κρατηθείτε.

Ξάγρυπνες νύχτες

Στα 20 τα ξενύχτια δεν φαίνονται στο πρόσωπό μας (αχ τα νιάτα!). Μετά τα 20 όμως, οι πολλές ξάγρυπνες νύχτες αφήνουν τα σημάδια τους και όταν λέμε σημάδια εννοούμε ρυτίδες, θαμπάδα και ούτω καθεξής. Η λύση ωστόσο δεν είναι να δείτε ότι σειρά υπάρχει και δεν υπάρχει στο Netflix για να μπορέσετε να κοιμηθείτε. Οι φωτεινές οθόνες διαταράσσουν την παραγωγή μελατονίνης πράγμα που διαταράσσει με τη σειρά του τον κιρκαδικό ρυθμό (σε αυτόν βασίζεται η ανανέωση των κυττάρων) και όλα αυτά καταλήγουν σε ακόμα περισσότερες ρυτίδες. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο, πιείτε ένα ποτήρι γάλα και χαλαρώστε με την τηλεόραση κλειστή.

Ζάχαρη

Γενικά οι υπερβολές δεν κάνουν καλό αλλά η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης, αλκοόλ και καφεΐνης μπορεί να αφήσει σημάδια στο πρόσωπό σας. Το αλκοόλ προκαλεί αφυδάτωση, πράγμα που το κάνει θαμπό. Η ζάχαρη διασπά το κολλαγόνο, πράγμα που προκαλεί ρυτίδες και πρόωρη γήρανση, όσο για την καφεΐνη… καλύτερα να τη φοράτε παρά να την πίνετε. Περιορίστε λοιπόν το αλκοόλ στο ελάχιστο, τη ζάχαρη αν μπορείτε κόψτε τη (καταλαβαίνουμε είναι δύσκολο, αλλά έρχεται και καλοκαίρι) και αρκεστείτε στον ένα καφέ την ημέρα. Τα αποτελέσματα στο πρόσωπό σας θα σας αποζημιώσουν.

Αντηλιακή προστασία

…αυτός ο άγνωστος. Το καλοκαίρι φοράτε αντηλιακό επιμελώς σε όλο το σώμα (φοράτε;) το χειμώνα όμως; Το κρύο δεν εξουδετερώνει τις βλαβερές ακτίνες. Η συννεφιά δε σημαίνει ότι αυτές οι ακτίνες δεν φτάνουν στο σώμα σας. Πώς να σας το πούμε: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΑΝΤΗΛΙΑΚΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ. Η φθορά του ήλιου είναι ό, τι χειρότερο (πρόωρη γήρανση, μελάνωμα, κηλίδες…) και η εφαρμογή του αντηλιακού είναι τόσο απλή. Βάλτε το στην καθημερινότητά σας. Σοβαρά τώρα, ξεκινήστε από σήμερα κιόλας.

No Smoking

Καταστρέφει το σώμα, την υγεία και το δέρμα σας. Ο καπνός διασπά τις ελαστικές ίνες της επιδερμίδας κάνοντάς σας να δείχνετε πιο κίτρινη (ναι, είναι αλήθεια) και ενισχύει την παραγωγή ενός ενζύμου που διασπά το κολλαγόνο,  άρα δημιουργεί ρυτίδες. Είναι δύσκολο να το κόψετε, το ξέρουμε, ορισμένοι από εμάς εδώ στο InStyle ακόμα προσπαθούμε, αλλά η –μεγάλη- διαφορά θα φανεί στο πρόσωπό σας από την πρώτη εβδομάδα, πιστέψτε μας. Αφήστε που θα επανέλθει η γεύση και η όσφρησή σας στο 100% γιατί, αν δεν το ξέρατε, όλα είναι πιο νόστιμα και ευωδιαστά όταν δεν καπνίζετε.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

Χρύσα Δαρσακλή