Νέα

Η νέα συνεργασία του Jared Leto στη μόδα θα είναι μάλλον και η αγαπημένη μας

Η Carrera επιβεβαιώνει το Jared Leto ως το πρόσωπο της καμπάνια της για το 2017

Ιωάννης Τσιούλης

02_BTS_INTERIORS_0563_FR

Η Carrera, το παγκόσμιο brand lifestyle γυαλιών και γυαλιών για αθλητικές δραστηριότητες, είναι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσει ότι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός και μουσικός Jared Leto θα πρωταγωνιστεί στην καμπάνια γυαλιών Carrera για το 2017.

Η καμπάνια είναι το πρώτο βήμα μιας συνεργασίας που θα επεκταθεί περαιτέρω, με την κυκλοφορία της συλλογής Inspired by Jared Leto, που θα διατεθεί  στα καταστήματα τον Σεπτέμβριο του 2017.

02_BTS_INTERIORS_0537_FR

Μετά την επιτυχημένη συνεργασία ενός έτους για τη σειρά «The Maverick», η νέα καμπάνια επεκτείνει τη σχέση της Carrera με τον Jared Leto, ένα από τα πιο αντισυμβατικά ταλέντα παγκοσμίως τον οποίο το Business of Fashion έχει χαρακτηρίσει ως Διαμορφωτή της Παγκόσμιας Βιομηχανίας Μόδας.

Ο Jared Leto αντιπροσωπεύει πλήρως το τολμηρό, αυθεντικό και καινοτόμο πνεύμα της Carrera, η οποία από το 1956 έχει συνδέσει το όνομά της με ποιοτικά προϊόντα εξαιρετικού σχεδιασμού για ανθρώπους που είναι γεννημένοι νικητές.

02_BTS_INTERIORS_0533_FR

«Η Carrera ήταν πάντα κάπως διαφορετική και είχε ανέκαθεν μια ισχυρή ταυτότητα», λέει ο Jared Leto. «Διαθέτει μια κλασική εμφάνιση και έχει δοκιμαστεί με επιτυχία στο πέρασμα του χρόνου. Και αυτό επιτυγχάνεται μόνο αν έχεις ένα προϊόν που λειτουργεί και έναν προοδευτικό σχεδιασμό».

Ο Terry Richardson, ο διεθνούς φήμης εμβληματικός φωτογράφος, υπογράφει το εικαστικό αποτέλεσμα, δημιουργώντας με τον Leto τολμηρά πορτρέτα γεμάτα αυτοπεποίθηση που αποτυπώνουν ιδανικά τη νέα συλλογή γυαλιών.

02_BTS_INTERIORS_0526_FR

«Είμαστε πραγματικά παθιασμένοι με την καμπάνια 2017 για την Carrera», λέει ο Matteo Cuelli, Global Brand Director της Carrera. «Ο Jared Leto και ο Terry Richardson είναι πραγματικοί θρύλοι που ξεχωρίζουν από το πλήθος. Ενσαρκώνουν τέλεια τη στάση του νικητή και την αυθεντικότητα του brand και είμαστε περήφανοι που συνεργαζόμαστε μαζί τους».

Η διεθνής διαφημιστική καμπάνια θα ξεκινήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τον Φεβρουάριο του 2017. Ταυτόχρονα, θα κυκλοφορήσει η νέα συλλογή γυαλιών Carrera στα καταστήματα.

Ως τέλειος συνδυασμός ρετρό αισθητικής και σύγχρονης αίσθησης, τα νέα γυαλιά ηλίου και οράσεως είναι αποτέλεσμα της απαράμιλλης κατασκευαστικής δεξιότητας, χρήσης εξελιγμένων υλικών και έρευνας για την καλύτερη ποιότητα φακών.

02_BTS_INTERIORS_0525_FR

Διαβάστε ακόμα:

Το ρετρό χτένισμα της Κατερίνας Στικούδη είναι τέλειο για βραδινές εμφανίσεις

Η Ελιάνα Χρυσικοπούλου έκανε την πιο εντυπωσιακή πλεξίδα που έχουμε δει

Τα αγαπημένα κόκκινα κραγιόν της Μαρίας Ηλιάκη είναι ιδανικά για κάθε βραδινή έξοδο

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

Ιωάννης Τσιούλης