Διατροφή

Η καλύτερη διατροφή για μετά την εμμηνόπαυση

Κατά την εμμηνόπαυση, ο μεταβολισμός επιβραδύνεται. 

InStyle.gr

Οι ερευνητές του Πανεπιστημίου Umeå στη Σουηδία χώρισαν 70 υπέρβαρες, μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες σε δύο ομάδες, μία από τις οποίες ακολούθησε τις συστάσεις της σκανδιναβικής διατροφής, η οποία περιέχει φυτικά έλαια, γαλακτοκομικά, όσπρια και δημητριακά ολικής αλέσεως, ενώ η άλλη ακολούθησε τη δίαιτα Paleo, η οποία περιέχει ζωικές άπαχες πρωτεΐνες, φρούτα και λαχανικά και κορεσμένα λίπη, ενώ αποκλείει τα γαλακτοκομικά, τα όσπρια και τα δημητριακά. Παρόλο που και οι δύο ομάδες των γυναικών έχαναν βάρος κατά τη διάρκεια της διετούς μελέτης, εκείνες που ακολούθησαν τη δίαιτα Paleo έχασαν κατά μέσο όρο 9 κιλά ενώ η άλλη ομάδα έχασε μόλις 6.

Σε αντίθεση με αυτά τα αξιοσημείωτα νέα ευρήματα, προηγούμενες μελέτες έχουν δείξει ότι αυτός ο τρόπος διατροφής μπορεί να μην είναι τόσο υγιής όσο κανείς θα φανταζόταν. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nutrition and Diabetes, αποκάλυψε ότι η δίαιτα του ανθρώπου των σπηλαίων διπλασίασε τη λιπαρή μάζα, αύξησε τα επίπεδα ινσουλίνης και επιδείνωσε τη δυσανεξία στη γλυκόζη σε ποντίκια. Η συμβουλή μας; Ρώτησε το γιατρό σου πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε καινούρια δίαιτα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!

Olivemagazine.gr

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

InStyle.gr