Νέα

H Αθήνα φέτος φωτίζεται ροζ για ένα πολύ καλό σκοπό

Η Ελένη Μενεγάκη στηρίζει εδώ και χρόνια τη διάδοση του μηνύματος της εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού και φέτος κτίρια ορόσημα της πόλης "βάφονται" στα χρώματα του σκοπού.

Κωνσταντίνα Δαούτη

pink ribbon, estee lauder, homepage

Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού και για μια ακόμη χρονιά οι Estée Lauder Companies μας υπενθυμίζουν τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του. Το πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων-οροσήμων σε ροζ χρώμα πραγματοποιείται παγκοσμίως στο πλαίσιο της εκστρατείας των Estée Lauder Companies, κατά τον μήνα Οκτώβριο και φέτος εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουμε, μέσα από ένα απλό, αλλά δυνατό μήνυμα με παγκόσμια απήχηση: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer.

Κάθε 19 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού και η διάγνωση αυτή δίνει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα στην έννοια του χρόνου: Ο χρόνος γίνεται περιορισμένος, πολύτιμος, μη εξαγοράσιμος. Οι Estée Lauder Companies έχουν θέσει ως στόχο να δημιουργήσουν έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού: Είναι ώρα για περισσότερη έρευνα, ενημέρωση, εκπαίδευση. Είναι ώρα να έρθουμε  πιο κοντά στην θεραπεία και να δώσουμε σε ασθενείς σε όλο τον κόσμο περισσότερο χρόνο να ζήσουν μια καλύτερη και υγιέστερη ζωή.

Estee Lauder eleni menegaki

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν και  περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο – μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση. H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο και συγκεκριμένα στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estée Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.

Estee Lauder menegaki doukas

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου οι στύλοι του Ολυμπίου Διός και η πύλη του Αδριανού φωτίζονται ροζ, διαδίδοντας το μήνυμα της εκστρατείας για τον καρκίνο του μαστού.

Estee Lauder  bracelet

Το μήνυμα της εκστρατείας των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού είναι ξεκάθαρο: Είναι η ώρα να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο. Είναι η ώρα να μάθουμε περισσότερα για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό: ItsTime to End Breast Cancer.”

Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

 

Κωνσταντίνα Δαούτη