Greenpeace: Γιατί τα έβαλε με διάσημους Οίκους Μόδας;

Τα τελευταία χρόνια, μιας και -ορθώς- υπάρχει μια γενικότερη ευαισθητοποίηση για τα θέματα που αφορούν το περιβάλλον, πολλοί γνωστοί Όικοι έχουν κατηγορηθεί πως κατά την παρασκευή των προϊόντων τους, ρούχων και αξεσουάρ, χρησιμοποιούν ακατάλληλες χημικές ουσίες. Οι ουσίες αυτές επιβαρύνουν εξαιρετικά το περιβάλλον καθώς εκεί καταλήγουν μέσω των αποβλήτων των βιομηχανιών, ενώ επιπλέον, κάποιες από αυτές είναι επιβλαβείς και για τον άνθρωπο.

Η Greenpeace αποφάσισε να αναλάβει δράση, πραγματοποιώντας ένα μεγάλο πείραμα με ρούχα του εμπορίου. Έτσι εκπρόσωποί της αγόρασαν 27 τυχαία κομμάτια από γνωστά brands τα οποία στη συνέχεια πήγαν στο εργαστήριο για ανάλυση. Το αποτέλεσμα σοκάρει, καθώς σύμφωνα με τους ειδικούς που πήραν μέρος στη διαδικασία, τα 16 από αυτά βρέθηκαν θετικά στον έλεγχο τοξικών ουσιών. Το ακόμα πιο ανησυχητικό στοιχείο δε, είναι πως κάποια από αυτά τα ρούχα ήταν από παιδικές συλλογές γνωστών brands και είναι γνωστό πως η έκθεση των παιδιών σε βλαβερές ουσίες, έχει σαφώς μεγαλύτερη βαρύτητα, μιας και ο παιδικός οργανισμός βρίσκεται στην ανάπτυξη και δεν έχει ολοκληρωμένες άμυνες όπως αυτός των ενηλίκων.

Για να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να αφυπνήσει τους γνωστούς Οίκους, δημιούργησε μια μεγάλη καμπάνια με τίτλο “The King is Naked”,  η οποία είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας. Πρωταγωνίστρια της προσπάθειας αυτής είναι το γνωστό μοντέλο από τη Ρωσία Eugenia Volodina, ενώ ο φωτογράφος που ανέλαβε να υλοποιήσει το project είναι ο Andrea Massari. Το αποτέλεσμα θυμίζει κάτι από editorial και διαθέτει τον έντονα δραματικό τόνο που απαιτείται για ένα τόσο σοβαρό ζήτημα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκστρατεία της Greenpeace μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα www.greenpeace.org

Διαβάστε επίσης: Polka Dots: Το ρομαντικό πουά στο οποίο επενδύουν οι Ελληνίδες

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα