Νέα

Δείτε την Ελένη Μενεγάκη στη νέα καμπάνια της Estée Lauder για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

Πιο όμορφη από ποτέ η παρουσιάστρια.

InStyle.gr

Ελένη Μενεγάκη στη νέα καμπάνια

Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder συνεχίζεται, με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού, σχεδιασμένου από τον Δούκα Χατζηδούκα και με βασικό μήνυμα «Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους!»

DSC_6078

Από το 1992 η Estée Lauder Companies πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνου του μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο. Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη. Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε με την διανομή της χαρακτηριστικής ροζ κορδέλας από τα σημεία πώλησης των προϊόντων των μαρκών της εταιρείας, σε όλο τον κόσμο.

DSC_6178

Στην Ελλάδα, η Estée Lauder από το 2005, έχοντας ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή  Δούκα για το σχεδιασμό  μιας statement συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Κάθε χρόνο το «ροζ βραχιόλι» του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο και πρωτίστως, συμβάλλει σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής»!

DSC_5682

Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet. Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, την σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας. Φωτογραφίζεται μαζί με τον Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2018 και συμβάλλει στην διάδοση του μηνύματος των εταιρειών Estée Lauder #TimeToEndBreastCancer.

DSC_5690

Το φετινό βραχιολάκι αποτελείται από μέταλλο και δέρμα, πρωταγωνιστεί η Ροζ Κορδέλα με έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις έχοντας αναφορά στην “Δωρικότητα, στην Λιτότητα αλλά και στην Διαχρονικότητα” των Αρχαίων Μνημείων της Ελλάδας που αποτελούν κορυφαία ορόσημα φωταγώγησης στo πλαίσιo της εκστρατείας.

DSC_6382

Τα βραχιόλια διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, αλλά και από το site esteelauder.gr.

DSC_6344

Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού ‘’Άλμα Ζωής’’.

DSC_6271

Αποκτείστε το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή Dukas και λάβετε κι εσείς μέρος στην παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού.

DSC_6265

Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.

DSC_6247

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer

DSC_5785

Η Ελένη Μενεγάκη φωτογραφήθηκε για την καμπάνια ευαισθητοποίησης του καρκίνου του μαστού με δημιουργία του σχεδιαστή, Δημήτρη Πέτρου.

Ακολουθήστε το InStyle στο instagram

InStyle.gr