Adam Brown: Ο μετρ των αντρικών μαγιό αποκαλύπτει το απόλυτο fashion don’t

Τα Orlebar Brown είναι ένα αντρικό πολυτελές swimwear brand, που αγαπούν να φορούν οι celebrities και έγινε παγκόσμια γνωστό όταν ο Daniel Craig, ως James Bond, το επέλεξε στην πισίνα στο Skyfall. Τι έχει περισσότερη σημασία για εσάς όταν σχεδιάζετε μια συλλογή μαγιό; Για μένα η ουσία ενός καλοσχεδιασμένου μαγιό είναι η εφαρμογή των σορτς.Tο brand Orlebar Brown είναι χτισμένο γύρω από αυτό. Αυτή είναι η ουσία και κάθε σεζόν κάτι καινούριο προστίθεται όσον αφορά στο χρώμα ή στο print. Δεν καταλαβαίνω γιατί ένας άντρας θα φορούσε στην παραλία κάτι που δεν έχει τέλεια εφαρμογή, ενώ στην καθημερινότητά του φοράει τζιν ή chinos που είναι ακριβώς στο νούμερό του. Άσχετα από τα κιλά και το ύψος κάθε άντρα, είναι σημαντικό να φοράει μαγιό με σωστή εφαρμογή, γιατί σίγουρα θα τον κολακεύει περισσότερο. Όταν φοράς μαγιό γιατί είσαι σε ένα υπέροχο μέρος, κάνεις διακοπές με φίλους και περνάς καλά, τότε συνήθως υπάρχει και ένα «συναισθηματικό» δέσιμο. Ποια στιγμή νιώσατε ότι το brand σας είχε τη μεγαλύτερη επιτυχία; Τη χρονική περίοδο που διανύουμε. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα έχουμε 19 καταστήματα παγκοσμίως, κάτι υπέροχο, καθώς ανοίξαμε το πρώτο μας κατάστημα μόλις τρία χρόνια πριν. Μόλις ανοίξαμε κατάστημα στη Νέα Υόρκη και τώρα μας γνωρίζει και το ελληνικό κοινό. Πολλοί celebrities έχουν επιλέξει το brand σας για τις εμφανίσεις τους στην παραλία. Ποιος ενσαρκώνει το πνεύμα του Orlebar Brown καλύτερα; Η ομορφιά του brand μας είναι ότι το φορούν από νέοι ποπ σταρ και ποδοσφαιριστές μέχρι μεσήλικες με νεανική ψυχή, αλλά το επιλέγουν και μεγαλύτεροι άντρες, όπως ο Paul McCartney. Μου αρέσει που βλέπω να το επιλέγουν τόσοι άντρες, διαφορετικής ηλικίας. Τι ορίζει την πολυτέλεια για εσάς; Μπορεί να ξοδέψεις πάρα πολλά χρήματα σε ένα αντικείμενο και να μην είναι πολυτελές. Νιώθω ότι η πολυτέλεια έχει άμεση σχέση με το πώς βιώνεις κάποιες εμπειρίες, είναι κάτι που το νιώθεις στην καρδιά σου. Ποια είναι η μεγαλύτερη πολυτέλεια που απολαμβάνετε και ποια αυτή που δεν μπορείτε να απολαύσετε; Και στις δύο περιπτώσεις η απάντηση είναι τα σκυλιά μου. (γέλια). Επίσης, θα ήθελα να έχω περισσότερο χρόνο για να ταξιδεύω. Όταν ήμουν πιο μικρός, απολάμβανα κάθε νέο ταξίδι μου. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν τόσα μέρη στον κόσμο που δεν έχουμε επισκεφτεί. adam-brown-people-168-2-1024x682 Ποιες εμπειρίες από διακοπές έχουν επηρεάσει την αισθητική σας ως σχεδιαστή; Μεγάλωσα με την οικογένειά μου στο Χονγκ Κονγκ στα 60s και τα 70s και κάθε Σαββατοκύριακο παίρναμε ένα πλοίο και κάναμε βόλτες στη θάλασσα. Έχω πολλές φωτογραφίες από εκείνη την περίοδο, μια εποχή που σίγουρα επηρέασε τον τρόπο που έστησα το brand μου. Η ιδέα να φτιάξω το brand γεννήθηκε σε ένα ταξίδι στην Ινδία. Κάποια στιγμή έπρεπε να αλλάξω μαγιό για να πάω για φαγητό. Τότε συνειδητοποίησα πως δεν ήθελα ένα μαγιό, ήθελα ένα σορτς με το οποίο θα μπορούσα να κολυμπήσω. Ποια είναι τα αγαπημένα σας μέρη στον κόσμο; Αλλάζουν συνέχεια. Πριν από μερικούς μήνες περπατούσα σε ένα ηφαίστειο στη Χιλή. Πριν από μία εβδομάδα ήμουν σε μια βίλα στην Τουρκία. Τον Αύγουστο θα πάω για σερφ στα κρύα νερά της Κορνουάλης και μετά για διακοπές στη Μύκονο. Είναι τόσο πολλά τα μέρη που αγαπώ. Τι σας κάνει να βαριέστε περισσότερο στη μόδα σήμερα; Για να είμαι ειλικρινής, βαριέμαι αυτή την εξάρτηση με την κουλτούρα των celebrities. Θέλω τα ρούχα να έχουν αξία από μόνα τους και όχι για το ποιος τα φορά ή πληρώνεται για να τα φορέσει. Δεν με πείθει ότι αποδίδει. Ποια είναι η άποψή σας για το κίνημα του slow fashion, που κερδίζει έδαφος; Πολλοί σχεδιαστές δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν στην ταχύτητα της μόδας, που σκοτώνει τη δημιουργική διαδικασία. Καταλαβαίνω την ανάγκη να κρατάμε τα πράγματα φρέσκα και να έχουμε πάντα νέες ιδέες και προϊόντα, αλλά υπάρχει ανάγκη κάποια προϊόντα να έχουν μεγαλύτερο χρόνο ζωής από μία σεζόν. Στη συλλογή μας έχουμε δύο ειδών προϊόντα. Τα κλασικά κομμάτια που μπορούν να μείνουν μέχρι και δύο χρόνια και κάποια με ειδικά prints με φωτογραφίες που έχουν κύκλο ζωής ενός μήνα, γιατί μετά αλλάζει το print και δεν βρίσκεις ξανά το ίδιο. Δεν είμαστε fast fashion brand και δεν θα συμβεί ποτέ. Ποιο είναι το απόλυτο fashion don’t όταν επιλέγουμε μαγιό; Το μαγιό δεν πρέπει να είναι πολύ στενό, ούτε πολύ φαρδύ. Όλα τα νέα, πλούσιο ρεπορτάζ, καθημερινές στιγμές διασήμων και ξεχωριστές στιγμές καθημερινών ανθρώπων στο People, που κυκλοφορεί αυτή την Κυριακή, μαζί με το Πρώτο Θέμα. Πηγή: www.peoplegreece.com]]>

Tags:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Newsletter

#StayInStyle

Λάβετε ειδοποίηση για νέα άρθρα